Ben er nog niet zo heel lang mee bezig met HDR maar ik vind het wel wat, misschien zijn ze te ver doorgeslagen voor sommige mensen, maar dat is persoonlijk.
Ik heb er drie voor jullie.
1.

2.

3.

Jac, bedankt voor de tips, bij de steigers maak ik hem de volgende keer van een hoger standpunt.JacTrum schreef:Inderdaad kwestie van smaak. Foto 1 vind ik over de top. Bij foto 2 vind ik het jammer dat de koppen van de palen op dezelfde hoogte staan als de overkant. Misschien was het beter geweest niet door de knieen te gaan, maar de foto van een iets hoger standpunt te nemen? Foto 3 vind ik prachtig!
Ja ik zie het ook, heb ik niet bewust gedaan.Spagazi schreef:Alle drie de horizon in het midden
Mogen wij dat ook zien?Schoonderbeek schreef:Bij foto 3 heb ik voor mijzelf dat bord met 5 km weggehaald, staat wel wat netter.
Tuurlijk, heb hem aangepast.muggie schreef:Mogen wij dat ook zien?Schoonderbeek schreef:Bij foto 3 heb ik voor mijzelf dat bord met 5 km weggehaald, staat wel wat netter.
Wat voegt HDR volgens jou toe?Schoonderbeek schreef:Vanochtend kwam ik met een idee van hoe zou de polder er in HDR uitzien.
Ben er nog niet zo heel lang mee bezig met HDR maar ik vind het wel wat, misschien zijn ze te ver doorgeslagen voor sommige mensen, maar dat is persoonlijk.
Mag dat niet?Spagazi schreef:Alle drie de horizon in het midden
Jep, het zijn de kleine dingen die het doen!Schoonderbeek schreef:Tuurlijk, heb hem aangepast.muggie schreef:Mogen wij dat ook zien?Schoonderbeek schreef:Bij foto 3 heb ik voor mijzelf dat bord met 5 km weggehaald, staat wel wat netter.
Ik vind het juist wel wat hebben dit standpunt; het geeft de foto diepte.JacTrum schreef:... Bij foto 2 vind ik het jammer dat de koppen van de palen op dezelfde hoogte staan als de overkant. Misschien was het beter geweest niet door de knieen te gaan, maar de foto van een iets hoger standpunt te nemen? ...
+1Frederix schreef:Mag dat niet?Spagazi schreef:Alle drie de horizon in het midden
De manier waarop de foto tot zijn recht komt, de ( onechte ) kleuren en bewerking.Frederix schreef:Wat voegt HDR volgens jou toe?Schoonderbeek schreef:Vanochtend kwam ik met een idee van hoe zou de polder er in HDR uitzien.