JacTrum schreef:Het plaatsen is je in elk geval goed gelukt. De foto zelf is niet slecht, maar ook niet bijzonder. De kop staat wel erg centraal en die paarse doek vind ik nogal storend. Welkom trouwens! Je hebt je nog niet voorgesteld in de rubriek die daar voor is? (edit) Ik zie dat je dat inmiddels ook gedaan hebt.
Sorry voor de late reactie, moet nog even wennen hier hahaha
Bedank voor de reactie, de kop staat idd wel centraal, maar zelf vond ik dit niet heel erg, van het paarse kussen snap ik het idd
Drikus70 schreef:Ik ben benieuwd naar de exif gegevens.
Welk diafragma, sluitertijd, brandpuntafstand, iso heb je gebruikt?
Het 'studio' effect is wel redelijk geslaagd maar de compositie kon wel beter.
Ik vind het jammer dat de neus niet al te scherp lijkt waarschijnlijk door de geringe scherptediepte.
Dit zal ik zo even opzoeken, zit nu niet op de computer, dus dit komt nog
Bedankt voor de reactie
pveenstra schreef:Ik ben het wel eens met bovenstaande commentaren, maar heb toch nog wat aan te vullen:
Ik vind het een sterk punt van de foto dat door de (on)scherpte de kop van de hond alle aandacht krijgt.
Verder mis ik een rijtje pixels rechtsonderin. Is dat in je origineel ook zo?
Ik zie een reflectie in zijn/haar ogen, vind ik niet zo mooi. Kan je waarschijnlijk niets aan doen, maar is met de nabewerking wel weg te halen of te verminderen.
Voor een eerste foto is het best wel goed, eigenlijk!
Dat missende rijtje is zeker niet in het orrigineel hahaha
Ik zal zo even kijken waar dat aan ligt...
Reflectie krijg je toch bijna altijd? Anders heb je een 'dood' oog en dat is ook weer niet fijn vind ik zelf
NynkeD50 schreef:Hihi, hoi Romee

. Ik dacht al... Ik herken dat hondje en ja hoor, toen ik je naam zag wist ik direct wie je was

. Welkom hier! En een poot van Dobber voor Tacsi

.
He wat leuk, dat is toevallig

dankjewel
Pjerry schreef:Ik ben erg benieuwd hoe deze foto het z/w gaat doen.
Het kleedje vind ik ook nogal storend. De (on)scherpte heb ik totaal geen moeite mee. De ogen staan er goed op en het kleine beetje OOF van de neus stoort me absoluut niet. De DOF is erg krap, want de oren zijn ook al OOF, maar zoals ik al zei, ik heb er geen moeite mee. Het witte laken beantwoordt aan je doel, zelf zie ik daar liever nog iets van texture, nu lijkt het zo overbelicht. Maar dat is heel persoonlijk, dus als je het daar mee oneens bent, gewoon negeren.
Btw: Happy New Year en hartelijk welkom.
Z/W kan ik proberen, zal ik ook nog hier plaatsen
Ben zelf heel blij met dat hetbwit echt wit is, maar dat is idd persoonlijk denk ik
Dankjewel voor je reactie