Ik heb een oude foto, is eigenlijk eenredelijk goede fotokopie, van mijn moeder van toen zij jong was. Mijn moeder is inmiddels al weer 20 jaar geleden overleden. Nu wil ik deze kopie laten bewerken en opnieuw een aantal keren laten afdrukken. De foto is in sepia.
Nu ben ik op zoek naar een bedrijf dat dit kan uitvoeren en waar ik de foto persoonlijk kan afgeven omdat ik deze niet per post wil verzenden ivm zoekraken. Zelf inscannen is ook geen optie omdat ik op dit moment alles via een tablet moet doen omdat mijn laptop kaduuk is.
Weet iemand hier een adres hiervoor. Ik kom zelf uit Breda maar vind het niet een probleem om een stukje te rijden hiervoor.
Alvast bedankt.
oude foto opknappen
oude foto opknappen
Breda.......here we come(back)
Re: oude foto opknappen
Je kunt ook je camera gebruiken in plaats van een scanner om de foto te digitaliseren.
- Riemke
- Clublid
- Contacteer:
Misschien is dit iets? De voorbeeldscans zien er wel goed uit.
http://www.trigger.nl/fotos?gclid=COyR7 ... tAodcmAAdw" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.trigger.nl/fotos?gclid=COyR7 ... tAodcmAAdw" onclick="window.open(this.href);return false;
The single most important component of a camera is the twelve inches behind it.
Dank je beide, inmiddels via pb een adresje ontvangen waar ik morgen eens ga kijken.
Ben benieuwd.
Ben benieuwd.
- Rob Smit
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Vanaf 13:00 zijn ze open Addy.
Ze zijn nu op de terugweg vanuit Tirol...
Ze zijn nu op de terugweg vanuit Tirol...
- JacTrum
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Als je iets gratis wil proberen, wil ik hem best even voor je scannen. Ik woon in Breda.
Nikon D700 / Nikon 1.4/50 / NikonAF-S Nikkor 24-70mm 2.8 G ED / Nikon AF-S Nikkor 70-200mm 2.8GII / Micro Nikkor 2.8/105G ED / Nikon Speedlight SB910
Dank voor het aanbod Jac, ik ga morgen de foto's ophalen. Mocht het tegenvallen dan houd ik je aanbod in gedachten.
Ik zag je trouwens laatst nog in het Haagse Beemden krantje staan.
Ik woon in de kroeten.
Ik zag je trouwens laatst nog in het Haagse Beemden krantje staan.

Ik woon in de kroeten.