De ingebouwde flitser in mijn camera (2e hands) is al stuk sinds ik hem heb, niks mis mee want ik heb hem eigenlijk nooit nodig

Nu ben ik een tijdje geleden begonnen met druppelfotografie, en dat kan alleen met flitser. Dit kan ik dan ook alleen maar doen met met mijn andere camera. Ook niks mis mee, maar ik zou het fijn vinden als ik het gewoon met mijn spiegelreflex kan doen.
Nu heb ik wat info opgezocht om de ingebouwde flitser te laten repareren, maar dit kost soms nog meer of hetzelfe als een opzetflitser

Nu wil ik dus graag een externe, maar heb ik geen idee waar ik op moet letten...
Ook zou ik geen idee hebben hoe sterk sterk genoeg is, en hoe ik dat kan zien

Dus mijn vraag is eigenlijk, wat zijn dingen die ik moet weten, en waar ik op moet letten met mijn zoektocht naar een goede externe flitser? Wat is de prijs die ik moet verwachten voor een goede flister? Ik zie nl op internet prijzen van €100,- tot soms wel meer dan €400,-
Gr. Romée Moehring
Als jullie suggesties hebben heel graag, maar dan graag ook uitleg Waarom die flitser goed is, en als het kan ook een prijsindicatie erbij