deze is beter?
lenscorrectie ben ik nog niet zo in thuis, zal dit even op youtube opzoeken

george013 schreef:Ik zie niets scheefs aan deze foto, in de zin van een scheve horizon. In de eerste plaats vanwege de afwezigheid van een horizon, maar ook omdat de vertikalen van het flatgebouw aan de linkerzijde wel recht lopen. Dat is voor mij het enige referentiepunt of het scheef is of niet.
Wat wel is, is dat de camera naar boven is gekanteld teveel op de lucht gericht. Daardoor krijg je die rare vertikalen aan de zijkant.
En dan geloof ik ook niet dat het raam waarin het linkerbeeld is gespiegeld recht staat waardoor er ook een scheef gevoel ontstaat dat er eigenlijk niet is.
George

bij bovenstaande foto vind ik het perspectief nog steeds niet helemaal tof vooral de linker kant spoort niet helemaal.strangeartefact schreef:george en Robin, heeft prol niet een 2e varant geupload ondertussen, dat vemoed ik omdat er nu ''deze is beter?'' onderstaat.
Ik val er nu pas in dus weet het niet zeker.
De 'horizon' lijkt me hier wel ok nml, akn me niet voorstellen dat iedereen er zo over viel.
Vind de bewerking overigens over de top........mag wel wat minder prol met alles.
Peter