Bij de oude was het kozijn van het raam waarin de weerspiegeling te zien is, scheef. Dat is het referentiepunt wat je hebt
reflectie
-
ErikB
- Forumlid

- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: reflectie
Inderdaad staat er een andere foto nu.
Bij de oude was het kozijn van het raam waarin de weerspiegeling te zien is, scheef. Dat is het referentiepunt wat je hebt
Al zit er nog steeds een afwijking in van ongeveer 2 graden.. Het raam moet recht staan omdat dat hetgene is waar de camera recht op gezet wordt. Op de foto zie je niet of het gebouw in het echt scheef staat, dus moet die op de foto wel recht..
Het gaat dus niet zozeer om de horizon, maar om andere lijnen die recht horen te zijn..
- JacTrum
- Clublid

- Ervaringsniveau: *****
Ik vind hem uitstekend verbeterd en het is een mooie plaat geworden! De wat zware aanzet van HDR is een kwestie van maak.
Nikon D700 / Nikon 1.4/50 / NikonAF-S Nikkor 24-70mm 2.8 G ED / Nikon AF-S Nikkor 70-200mm 2.8GII / Micro Nikkor 2.8/105G ED / Nikon Speedlight SB910
-
ruud
- Forumlid

- Ervaringsniveau: *
Vind hem niet echt slecht en de overkill van hdr is een kwestie van smaak.
En proll de foto is best nog wel goed te corrigeren in cs , heb dit even vlug gedaan als je wilt haal ik hem weer weg.

En proll de foto is best nog wel goed te corrigeren in cs , heb dit even vlug gedaan als je wilt haal ik hem weer weg.