I AM Kees schreef:Nog geen reactie, dat wil ik je niet aandoen...
Even puur technisch. Als je toch aan het shoppen gaat voor 't kleine figuurtje op de hand kan je beter een losse foto maken van de achtergrond, die je achter het meisje zet. 't Meisje dan fotograferen voor een egale achtergrond, uitknippen, voor de kaarten plakken en klaar. Het formaat van de kaartenachtergrond kan je aanpassen zoals je 'm wilt.
Het kleine meisje op de hand is wel erg plat geplakt zo. Een beetje schaduw bij haar voet op de hand zou het al een stuk "echter" maken.
En verder... Het is Alice zoals jìj haar ziet, dus... Wel een frivole Alice zo.
Ik mis alleen een konijn

Wat lief dat je me dat niet wilt aandoen hihi :mrgreen:
Ik denk dat je daar een goed punt heb kwa shop werk. Voor mij een hele nieuwe ervaring. En ik denk idd dat ik beter alle kaarten gewoon op de grond had moeten leggen Nu je het zo zegt, en die fotograferen en dan later shoppen. het 'mensje' is wel met een egale achtergrond gefotografeerd en later geplaatst. Je hebt idd gelijk over de schaduw op de hand ik zal eens wat proberen.
En dat konijn, ik heb er over na gedacht en ben opzoek gegaan! en de dieren winkel gevraagt maar die leende geen konijntjes uit. Natuurlijk wou ik de witte. en in mijn omgeving was hellaas geen wit konijn. Maar idd bij alice in wonderland hoort een konijn!
Bedankt voor je reactie, heb ik veel aan.
jettiny schreef:
Maar Christhaa toch, ik schrik hiervan.
Je was zo goed bezig, maar nu ...., dit kan echt niet hoor sorry dat ik het zeg.
Je doet je opgebouwde credit nu echt geweld aan.
Als je op voorhand al niet tevreden bent over het resultaat, dan ga je toch door tot het wel goed is !!
En als het niet lukt, jammer dan, volgende keer beter, toch ?!
Het idee is leuk, maar er is zoveel mis aan deze foto dat ik niet eens de moeite wil nemen om daar aan te beginnen.
Hier zie ik toch weer wat ik bij een eerdere plaatsing van een foto van jou heb gezegd, het afraffelen.
Slordigheden die echt niet kunnen, en waarom ?
Vrgr
Tiny
Het is niet zo dat ik geheel ontvreden ben, maar achteraf zijn dat mijn aandachts puntjes.
Met de 'shoot' zelf ging het prima, naar mijn idee en is het volgens mij verwachtingen gedaan.
Waarna ze op de computer zijn gegaan, zijn ze toch anders geworden dan in mijn hoofd zat.
Dit misschien omdat ik het nog niet 'beheers' dit stukje techniek. maar wil niet probeert wie niet leert.
Daarom toch er voor gekozen om deze JUIST wel hier te plaatsen om gewoon een eerlijke mening aan te horen.
Je hebt idd over 'afraffelen' gesproken.. alleen ik kan niet volgen hoe je dit bedoeld. Naar mijn mening (vooral die andere foto's) zijn echt niet afgeraffeld.