Het is trouwens een zelf portret, weten jullie meteen hoe ik eruit zie

Alles is onder tussen gezegd.jettiny schreef: Alles bij elkaar opgeteld, had ik de foto ook niet geplaatst in beoordelingen, maar gewoon bij voorstellen of presentaties.
Vrgr
Tiny

Dit soort opmerkingen begrijp ik nooit zo goed. Als je een foto bij presentaties zet krijg je over het algemeen weinig of geen reacties, daar leer je dus niets van. Maar als je het bij beoordelingen zet om er iets van te leren is het ook weer niet goed!jettiny schreef:Alles bij elkaar opgeteld, had ik de foto ook niet geplaatst in beoordelingen, maar gewoon bij voorstellen of presentaties.

Je slaat de spijker op zijn kopmuggie schreef:Dit soort opmerkingen begrijp ik nooit zo goed. Als je een foto bij presentaties zet krijg je over het algemeen weinig of geen reacties, daar leer je dus niets van. Maar als je het bij beoordelingen zet om er iets van te leren is het ook weer niet goed!jettiny schreef:Alles bij elkaar opgeteld, had ik de foto ook niet geplaatst in beoordelingen, maar gewoon bij voorstellen of presentaties.

+3 (+1 vind ik te zwakmuggie schreef:Dit soort opmerkingen begrijp ik nooit zo goed. Als je een foto bij presentaties zet krijg je over het algemeen weinig of geen reacties, daar leer je dus niets van. Maar als je het bij beoordelingen zet om er iets van te leren is het ook weer niet goed!jettiny schreef:Alles bij elkaar opgeteld, had ik de foto ook niet geplaatst in beoordelingen, maar gewoon bij voorstellen of presentaties.

Op zich juist deze vier jaar oude opmerking aan te passen. Laten we het maar houden op voortschrijdend inzicht.jettiny schreef:Ik ga wel met jullie mee, maar dan moet hier toch wel iets aangepast worden denk ik.
http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... 51&t=15042" onclick="window.open(this.href);return false;
Vrgr
Tiny