De derde variatie in nog geen anderhalf jaar.
Als er meer Nederlandstalige info is zet ik die hier wel neer.
Dat begrijp ik niet, wat heeft het uitbrengen van een nieuw type nou met 'betrouwbaar' te maken?D. Haaksma schreef:...
Maar op mij maakt het geen betrouwbare indruk.
Misschien druk ik mij niet goed uit.CaptainHook schreef:Dat begrijp ik niet, wat heeft het uitbrengen van een nieuw type nou met 'betrouwbaar' te maken?D. Haaksma schreef:...
Maar op mij maakt het geen betrouwbare indruk.
-Nikon, niet betrouwbaar als bedrijf?
-De J3 niet betrouwbaar?
Of vind je dat de vorige types nu ineens onbetrouwbaar zijn? Kortom, heh?![]()
Als Milka weer eens een nieuw type chocolaatje op de markt brengt, dan is Milka ineens onbetrouwbaar?
De Nikon 1 serie was bij de introductie voor Nikon een totaal nieuw concept. Het ontbreekt dus aan gebruikservaringen op grote schaal ermee. Logisch dat er in korte tijd erna feedback komt om het systeem verder op details te perfectioneren en uit te breiden. Is zelfs met een klein beetje logisch verstand volkomen te verwachten.D. Haaksma schreef: Als je aan het innoveren ben doe het dan in een keer goed en kom niet elke keer met kleine of grotere verbeteringen/ veranderingen.
Mee eens Arend. Maar dit is nu eenmaal veel meer een merk/apparatuurforum dan een foto(grafie)forum.ArendV schreef:En in algemene zin is de kwaliteit van de huidige camera's - compact, systeem, DSLR - al zo hoog dat ik soms niet snap dat mensen dan klagen over gebrek aan beeldkwaliteit (ik heb het hier dus niet over de kinderziektes van de diverse camera's waarvan ik begrijp dat er wel over geklaagd wordt als daar niet adequaat op gereageerd wordt door de fabrikant).