Ik ben nog een beginnende fotograaf in voornamelijk het bepalen van juiste composities en de bijbehorende instellingen. Ik probeer eigenlijk altijd wel in de standen A en S te schieten. De M stand is nog een beetje te hoog gegrepen maar dat komt vanzelf wel goed
Mijn voorkeur voor fotografie gaat voornamelijk uit naar landschap, architectuur en avond/nacht fotografie. Maar eigenlijk wil ik alles weleens proberen. Eigenlijk dus gewoon het spelen met licht.
Hieronder wat foto's waarvan ik denk dat ze aardig zijn voor een beginnend iemand. Ik ben benieuwd naar jullie mening omdat ik ervan overtuigd ben daar van te kunnen leren. Ik lees en kijk veel naar andere platen van verschillende fotografen om zo inspiratie en kennis op te doen.

1. Dit was een echte "point & shoot" foto vanwege de tijd. We liepen er eigenlijk in sneltreinvaart tempo langs met de groep.

2. Ik ben wel fan van een soort van Urbex fotografie.

3. Zonder statief geschoten helaas. Wel enigzins de camera laten rusten op de brugleuning. Maar m.i had er meer in gezeten.

4. Deze foto met voorbedachte rade gemaakt voor oefening in de nabewerking.

5. Geprobeerd silhouet te schieten. Had nog wel enige vorm van nabewerking nodig om op dit resultaat te komen.

6. Een panorama van Landal Lipno.
Ik ben benieuwd naar jullie kritiek, want die zal er vast zijn
Groet,
Jochem van der Blom