[align=center]1. Room Eleven

2. Lefties Soul Connection

3. Graze

4. After Forever

5. After Forever

6. After Forever

7. The Sheer

8. Beef

9. Beef

10. New Cool Collective

Concertfoto's betekent (voor mij) emotie, expressie en aktie. En dan krijg je dit soort foto's. En ja, soms zijn het gewoon gekke bekken. Je kan ook kiezen voor minder 'heftige' momenten zoals bijvoorbeeld foto 10. Mij spreekt dat toch een stuk minder aan.SwederD70 schreef:Enigste waar ik me een beetje aan stoor en opvalt zijn de ‘rare gezichtsuitdrukkingen’ op sommige foto’s. (1, 3 , 6 , 8 , 9 )
bij 5, 7 is dat dan weer wel toepasselijk omdat het ‘gekke bekken’ zijn…
Da's niet helemaal de juiste informatieTriGGeR schreef:Een opmerking : foto nr. 5 is de zanger van de metalband Orphanage.. en dus niet een lid van After Forever.. ( detail..)
Hahaha.. sorry hoor.. dat viel mij als eerste op.
Ik probeer wel zo veel mogelijk op te letten dat er geen storende elementen in beeld zitten. Maar soms ontkom je er echt niet aan. Microfoonstandaards zijn altijd nog het lastigste omdat die op de voorgrond staan. Het is vaak de juiste positie kiezen en je moment afwachten.aquarius schreef:Mooie foto`s. Je moet wel geluk hebben dat er geen storende elementen op de achtergrond staan (of ben je nog aan het photoshoppen geweest ?)
9 van de 10 keer staan er van die vervelende lampen in beeld. Of een standaard of i.d.