Thanks, we gaan een offerte aanvragen!!!George Fennes schreef:Hoi Snadaa,
Ik heb mijn spulletjes verzekert bij NOB.
Hier de link: http://portal.omroep.nl/nossites?nav=ywmigBsHjCqBhEpCF
Bij NOB ben je verzekert tegen vervangingswaarde.
Dus spulletjes gejat of met zeilen in het grote water laten vallen, kan je gewoon hetzelfde nieuw gaan halen.
Of die verzekering goed is?
Dan moet ik eerst iets laten stelen of in het water laten vallen, dan weet je pas of ze hun woorden waar maken![]()
Je kan altijd een vrijblijvende offerte aanvragen en de polisvoorwaarden.
Tussentijds kan je de polis wijzigen als je nieuwe aankopen hebt gedaan of spulletjes verkocht hebt.
Dus ik zal dadelijk wel wat administratie moeten voeren, daar we een aantal camera's binnen ons gezin gaan vervangen![]()
Maar wel de aankoopbewijzen en serienummers van te voren doorgeven.
Succes met je speurtocht.
Groetjes George
Kostbaarhedenverzekering
- ArjanAanraad
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: verzekering
- Jolanda
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Hoi Snadaa,
ik weet niet of jij een tussenpersoon hebt voor jouw verzekeringen, maar die kan nagaan wat de beste oplossing is. In mijn geval werd door de verz.mij. van de inboedel tegen een redelijk aangenaam tarief ook een kostbaarhedenverzekering aangeboden voor o.a. golfsets, (video-)cameras, laptops etc. etc. Redelijk aangenaam is nog wel prijzig en inderdaad er is na verloop van tijd wel wat verval in hetgeen je nog vergoed krijgt. Ik heb bijv. mijn camera 'maar' voor 3 jaar verzekerd. Na 3 jaar is de vergoeding relatief klein tov de verzekeringspremie.
Groeten, Jolanda
ik weet niet of jij een tussenpersoon hebt voor jouw verzekeringen, maar die kan nagaan wat de beste oplossing is. In mijn geval werd door de verz.mij. van de inboedel tegen een redelijk aangenaam tarief ook een kostbaarhedenverzekering aangeboden voor o.a. golfsets, (video-)cameras, laptops etc. etc. Redelijk aangenaam is nog wel prijzig en inderdaad er is na verloop van tijd wel wat verval in hetgeen je nog vergoed krijgt. Ik heb bijv. mijn camera 'maar' voor 3 jaar verzekerd. Na 3 jaar is de vergoeding relatief klein tov de verzekeringspremie.
Groeten, Jolanda
click voor mijn foto's op flickr.
- ArjanAanraad
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Kijk, weer een goed idee. Ik heb inderdaad een tussenpersoon maar daar heb ik eigenlijk nog nooit gebruik van gemaakt....ja 10 jaar geleden een keer....nu kan hij mooi was voor me doen, thanks...Jolanda schreef:Hoi Snadaa,
Groeten, Jolanda

-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
verzekering
Jolanda schreef:
Daarom kan juist de verzekering via de NOB interessant zijn.
Waar een andere verzekering met gelijkblijvende premie op nul of weinig uitkomt, krijg je bij de NOB datgene uitgekeerd wat je moet betalen bij vervanging.
Dus een D200 die in het begin 1800 euro of meer kostte en die na een jaar nog slechts 1380 euro kost, kan je gewoon terugkopen voor 1380 euro, minus je eigen risico.
Ik denk dat je met deze verzekering uiteindelijk wel beter uit bent.
Groetjes George
Code: Selecteer alles
Na 3 jaar is de vergoeding relatief klein tov de verzekeringspremie.
Waar een andere verzekering met gelijkblijvende premie op nul of weinig uitkomt, krijg je bij de NOB datgene uitgekeerd wat je moet betalen bij vervanging.
Dus een D200 die in het begin 1800 euro of meer kostte en die na een jaar nog slechts 1380 euro kost, kan je gewoon terugkopen voor 1380 euro, minus je eigen risico.
Ik denk dat je met deze verzekering uiteindelijk wel beter uit bent.
Groetjes George

Blijf het objectief bekijken