Lineaire compositie
- Pjerry
- Clublid

- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: Lineaire compositie
Ik vind het standpunt erg mooi. Hetgeen dat ik in dit geval ook zou uitproberen is om het focuspunt verder weg te leggen. Ligt nu pal voor je voeten waardoor de rest net niet scherp is. Ik zou gekeken hebben naar (tegen) het eind van de pier, dus vanuit een wazige voorgrond dus.
Kleuren vind erg prettig, afgezien van wat halo's rond de bomen(m.n. rechts) aan de horizon.
Al met al wel een erg mooie foto hoor.
Overigens is Exif wel handig bij foto-beoordeling, eigenlijk een must.
Kleuren vind erg prettig, afgezien van wat halo's rond de bomen(m.n. rechts) aan de horizon.
Al met al wel een erg mooie foto hoor.
Overigens is Exif wel handig bij foto-beoordeling, eigenlijk een must.
Horizon ietsje scheef?
- Ruud Engels
- Forumlid

- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Opdat de horizon een fractie scheef staat en het scherptepunt misschien verlegt had kunnen worden is dit zeker een mooie foto.
Misschien voor een volgende keer eens een portrait foto van maken, waarschijnlijk dat je dan nog een aardige dieptewerking in de foto krijgt.
Misschien voor een volgende keer eens een portrait foto van maken, waarschijnlijk dat je dan nog een aardige dieptewerking in de foto krijgt.
Groeten Ruud
Nikon D3X | Nikon 24-70 F/2.8 | Nikon 70-200 VR I F/2.8 | Nikon 50mm F/1.8 | Nikon 85mm F/1.8 | Nikon 105mm F/2.8 | Nikon SB 910
Nikon D3X | Nikon 24-70 F/2.8 | Nikon 70-200 VR I F/2.8 | Nikon 50mm F/1.8 | Nikon 85mm F/1.8 | Nikon 105mm F/2.8 | Nikon SB 910
Een portretfoto op die steiger?