Tel daarbij de NCN korting op dan wordt het wellicht nog interessanter.
Dat vult niemand voor hem in. Hij schrijft ZELF vrij uitvoerig dat hij met de resultaten van de D3100 beslist niet tevreden is.breimer schreef: en niet zelf invullen wat hij voor kwaliteits grens heeft![]()
Hopelijk die van de TS wel.breimer schreef: mijn geluks gevoel veranderd er niet door
De korting geldt helaas niet op bodies en objectievenRiemke schreef:Misschien even off-topic maar beide camera's zijn in de aanbieding bij KE![]()
Tel daarbij de NCN korting op dan wordt het wellicht nog interessanter.
Man wat zeur je toch. (De D7000 is overigens helemaal niet genoemd, die wordt door jouw nu opgevoerd).breimer schreef:Leon
jij vult in dat iemand die niet tevreden is met een d3100, dat ook niet met de D5100 of b.v. de D7000 zal zijn![]()
dat is een aname en invuling door jou, en niemand anders![]()
![]()
Ja, dat moet jij zo nodig vertellen die een serieus beschreven reactie bestempelt als "onzin", en aangeeft dat de TS zich vooral niet moet laten leiden voor diegene die blind achter de mp's aanlopen, en reeds gegeven reacties als niet relevant weg wimpelt. Daarmee heb jezelf de toon gezet waarop je kennelijk de discussie wil ingaan.breimer schreef:leon wat meer respect voor een ander zou jou passen![]()
breimer schreef:.......
helaas onzin kijk op de dexomark testen.
............
laat je niet adviseren door digene die blind achter de mp aanlopen![]()
meer mp betekund niet automatisch beter, dat blijkt uit menige test.
daarnaast zijn er inderdaad draadjes genoeg op dit forum waar heel goede adviesen staan.
- Degelijke camerasamick schreef:zo wat een verhitte discusie
ik kwam alleen voor wat advies.
mij bedoeling is een degelijke camera voor rond de €500.
waar ik ook redelijk mee kan filmen.
het ging mij erom dat je kan filmen met verschilende lensen en dat kan niet met een compact camera.
dat je scherpte diepte kan maken.
maar ik schrok eerst van de kwalietijd van de D3100
maar ik hoor wel positieve berichten dat de D3200 en D5100 beter zijn.