Startrails Strabrechtse Heide
- Robin
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: Startrails Strabrechtse Heide
Mooi beeld Ruud
Laatst gewijzigd door Robin op zo jan 20 2013 11:57 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Greetz... Robin
It's nice to be important, but it's more important to be nice.
It's nice to be important, but it's more important to be nice.
- Ruud Engels
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
Schijnbaar mag een mens dus niet meer een bericht over het hoofd zien en moet je schijnbaar hier 24 uur per dag online zijn en moet er maar meteen kleinzerig gereageerd worden als je geen antwoord krijgt. Ik zou zeggen get a life, als je dan geen geduld hebt ... je bent verbonden met internet gebruik dan dit forum of Google.Gino schreef:Fijn dat je ook inhoudelijk wat dieper op mijn vraag in wil gaan.![]()
Fijne zondag.
Zolang vragen niet op een andere fatsoenlijkere en begripvollere manier gesteld kunnen worden voel ik me niet geroepen om je vragen te beantwoorden.
Grtz Ruud
Groeten Ruud
Nikon D3X | Nikon 24-70 F/2.8 | Nikon 70-200 VR I F/2.8 | Nikon 50mm F/1.8 | Nikon 85mm F/1.8 | Nikon 105mm F/2.8 | Nikon SB 910
Nikon D3X | Nikon 24-70 F/2.8 | Nikon 70-200 VR I F/2.8 | Nikon 50mm F/1.8 | Nikon 85mm F/1.8 | Nikon 105mm F/2.8 | Nikon SB 910
-
OnlineJohan v. V.
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Beste Ruud,Ruud Engels schreef:Schijnbaar mag een mens dus niet meer een bericht over het hoofd zien en moet je schijnbaar hier 24 uur per dag online zijn en moet er maar meteen kleinzerig gereageerd worden als je geen antwoord krijgt. Ik zou zeggen get a life, als je dan geen geduld hebt ... je bent verbonden met internet gebruik dan dit forum of Google.Gino schreef:Fijn dat je ook inhoudelijk wat dieper op mijn vraag in wil gaan.![]()
Fijne zondag.
Zolang vragen niet op een andere fatsoenlijkere en begripvollere manier gesteld kunnen worden voel ik me niet geroepen om je vragen te beantwoorden.
Grtz Ruud
Fraaie foto!
Mag ik je vragen hoe je dit precies hebt gedaan? Heb je zoveel foto's nodig om deze mooie plaat te maken?
Vriendelijke groet,
Johan van Veelen
Wat Nikon- en ander spul om plaatjes mee te schieten.
Johan van Veelen
Wat Nikon- en ander spul om plaatjes mee te schieten.
- Ruud Engels
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
Je hebt een pm.muggie schreef: Beste Ruud,
Fraaie foto!
Mag ik je vragen hoe je dit precies hebt gedaan? Heb je zoveel foto's nodig om deze mooie plaat te maken?
Groeten Ruud
- Gino
- Forumlid
- Contacteer:
Ik dacht de vraag op een fatsoenlijke manier gevraagd te hebben en als ik dan enkele reacties na de mijne een reactie van jou zie waarin je iedereen bedankt en verder niets dan komt dat bij mij over dat je mijn vraag wel gelezen hebt, je hebt immers al de andere reacties met complimentjes ook gelezen, maar niet wil beantwoorden.
Mijn idee van een forum was altijd dat je daar terecht kan voor vragen over de hobby maar dat schijnt dus verandert te zijn.
Maar even goeie vrienden hoor, ik houd mijn reactie maar fatsoenlijk want schijnbaar zijn de lange tenen nogal gevoelig.
En ter informatie, ik heb al een zeer leuk leven hoor.
Groeten
Mijn idee van een forum was altijd dat je daar terecht kan voor vragen over de hobby maar dat schijnt dus verandert te zijn.
Maar even goeie vrienden hoor, ik houd mijn reactie maar fatsoenlijk want schijnbaar zijn de lange tenen nogal gevoelig.
En ter informatie, ik heb al een zeer leuk leven hoor.
Groeten
"Every man dies, not every man really lives!!!" - William Wallace
http://www.flickr.com/photos/nikongino/
http://www.flickr.com/photos/nikongino/
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: **
Prachtige foto !! Dat wil ik ook nog steeds eens gaan proberen !
Wat mij betreft mag er ook een kleine "howto" bij komen
( al is er op internet ongetwijfeldook veel van te vinden.)
groet,
Henk
Wat mij betreft mag er ook een kleine "howto" bij komen

groet,
Henk
D90 + D50 + D70 IR omgebouwd (665nm filter) ,Nikon AF-S Nikkor 80-200mm 1:2.8 D , Nikon AF-S 24-70 1:2.8G ED, Nikkor 50mm f1.8D, Sigma 10-20 1:4-5.6 DC HSM, Tamron 18-200 F/3.5-6.3 XR , AF-S DX 18-55/3 5-5.6G ,SB400 ,Vanguard Tracker1 Nikon TC-20E III
-
- Forumlid
- Contacteer:
Dit is echt prachtig!!!