Aankoop nieuwe D7000 body
- ReneG
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: Aankoop nieuwe D7000 body
Misschien gewoon even afwachten tot de zaak heeft gereageerd? Voor hetzelfde geld hebben ze één of andere werkstudent ingehuurd die de dozen van een nieuwe en gerepareerde D7000 per ongeluk heeft omgewisseld en heeft die meneer van Bergeijk nu een hele mooie nieuwe D7000 gekregen. Zoiets is mij een keer overkomen. Niet meteen van het slechtste uitgaan, hoe slordig het misschien ook is.
Spul waarmee je foto's maakt...
Jan, bedankt voor de info.
Ga Foto Konijnenberg eerst even zelf de kans geven te reageren. Wie weet wisten ze zelf niet dat het een tweedehands toestel was en willen ze het echt wel goed maken met hun klant. Want moet zeggen, de bestellingen die ik tot nu gedaan heb bij hun ben ik 100% tevreden van. Zou dus erg zijn als één slip in klantenservice direct tot verlies van toekomstige aankopen zou leiden.
Vandaag mail gedaan, als morgen nog niks gehoord heb bel ik even en als dan nog geen reactie komt dan gaat hij weer.
Maar laat ons hopen dat het zo ver niet moet komen en ze vandaag of morgen al oplossing aanbieden.
Ga Foto Konijnenberg eerst even zelf de kans geven te reageren. Wie weet wisten ze zelf niet dat het een tweedehands toestel was en willen ze het echt wel goed maken met hun klant. Want moet zeggen, de bestellingen die ik tot nu gedaan heb bij hun ben ik 100% tevreden van. Zou dus erg zijn als één slip in klantenservice direct tot verlies van toekomstige aankopen zou leiden.
Vandaag mail gedaan, als morgen nog niks gehoord heb bel ik even en als dan nog geen reactie komt dan gaat hij weer.

Nikon D7000,Nikon AF-S NIKKOR 18-200 f1:3.5-5.6 VR II,Nikon AF NIKKOR 35-80 f1:4-5.6D,Nikon AF-S NIKKOR 50mm f1:1.8 G,Nikon AF-S 70-200 f2.8 VR II, MD-D11,Speedlight SB-900 with SD-9 external battery,Remote ML-L3 & MC-DC2,GPS GP-1,Power Connect EP-5B
- André
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
Inderdaad gewoon terugsturen en gebruik maken van de zogenaamde afkoelingsperiode die overigens wettelijk op 14 dagen staat.jan schreef:Ik concludeer uit het openingsbericht dat de camera via de webwinkel is besteld. Normaal gesproken kun je het artikel toch binnen de termijn van 7 werkdagen retour sturen zonder opgaaf van reden. Ik zou hiervan in ieder geval gebruik maken. Want het is nu maar afwachten met welke oplossing Konijnenberg komt en ze kunnen de zaak rekken tot na deze 7 werkdagen en dan ben je afhankelijk van de grillen van de winkel. En daarvan zou ik niet afhankelijk willen zijn.
Voor wat meer informatie: http://www.consuwijzer.nl/thema/kopen-op-afstand
Tip, vanaf woensdag beginnen bij de MM de btw-eraf dagen weer. Doe er je voordeel mee.
Fujifilm X-T1 systeemcamera, XF 18-55, XF 55-200, XF 35, XF 56, EF-42 Flitser, VG-XT1 Grip
Verlanglijstje : XF 10-24, XF 23, Donaties zijn nog steeds van harte welkom.
Verlanglijstje : XF 10-24, XF 23, Donaties zijn nog steeds van harte welkom.
- ROLANDPHOTO
- Clublid
André schreef:Inderdaad gewoon terugsturen en gebruik maken van de zogenaamde afkoelingsperiode die overigens wettelijk op 14 dagen staat.jan schreef:Ik concludeer uit het openingsbericht dat de camera via de webwinkel is besteld. Normaal gesproken kun je het artikel toch binnen de termijn van 7 werkdagen retour sturen zonder opgaaf van reden. Ik zou hiervan in ieder geval gebruik maken. Want het is nu maar afwachten met welke oplossing Konijnenberg komt en ze kunnen de zaak rekken tot na deze 7 werkdagen en dan ben je afhankelijk van de grillen van de winkel. En daarvan zou ik niet afhankelijk willen zijn.
Voor wat meer informatie: http://www.consuwijzer.nl/thema/kopen-op-afstand
Tip, vanaf woensdag beginnen bij de MM de btw-eraf dagen weer. Doe er je voordeel mee.
Uit principe zou ik alles van de leverancier met de grote naam,in orde gemaakt willen zien.
Je weet dat je bij een bekende winkel iets meer betaald,als is het maar om de service en uitleg.
Of moeten we nu echt massaal naar de dozenschuiver?
Een cam met 10000clicks is geen uitgepakte doos,geen demo maar een redelijk zwaar gebruikte inruiler.
Men zet wel de naam op spel bij een belangrijke doelgroep,waar sommige de nodige km voor afleggen om er te komen.
Maar evengoed dat is mijn mening.
CLUBLID>
-
- Forumlid
Dit is al het tweede bericht wat ik hier voorbij zie komen over een d7k met meer dan nul clicks bij aankoop.
Nu heb ik ook onlangs een nieuwe d7k gekocht kamera express en vond het toch wel spannend worden opeens. Ik heb namelijk niet naar de shuttercount gekeken toen ik het heb aangeschaft. Net met enige nervositeit een foto geupload via een website. Maar ondertussen gerust gesteld 962 clicks
Komt idd overeen met het aantal foto's die zijn gemaakt.
Ben wel benieuwd naar wat konijnenberg als reactie erop heeft gegeven.
Nu heb ik ook onlangs een nieuwe d7k gekocht kamera express en vond het toch wel spannend worden opeens. Ik heb namelijk niet naar de shuttercount gekeken toen ik het heb aangeschaft. Net met enige nervositeit een foto geupload via een website. Maar ondertussen gerust gesteld 962 clicks

Ben wel benieuwd naar wat konijnenberg als reactie erop heeft gegeven.
Koos cameraloos
Tot nu toe nog geen antwoord gehad op mijn mail.
Zou toch verwachten als ze een mail zien binnenkomen met in het onderwerp: KLACHT; dat ze die dan zeker even zouden lezen en beantwoorden.
Via telefoon kreeg ik opdracht alles terug te sturen naar Retour dienst. Persoon die oproep beantwoorde verstond niet dat dat kon dat ik een gebruikte camera aankreeg. Toen vermelde dat ik aantal clicks nagezien had op website wist hij mij te zeggen dat ik dat enkel kon met een nieuwe flash-card.
Dacht toch echt dat eender welke kaart die mooi geformateerd is genoeg is om na één afdrul via JPEG al te zien hoeveel opnames er met het toestel ooit genomen zijn.
Pakje is juist weg met UPS.
Ben eens benieuwd wat ze er mee gaan aanvangen.
En ook of ik enige vorm van compensatie en welke/hoeveel ik zal krijgen dan.

Via telefoon kreeg ik opdracht alles terug te sturen naar Retour dienst. Persoon die oproep beantwoorde verstond niet dat dat kon dat ik een gebruikte camera aankreeg. Toen vermelde dat ik aantal clicks nagezien had op website wist hij mij te zeggen dat ik dat enkel kon met een nieuwe flash-card.

Pakje is juist weg met UPS.
Ben eens benieuwd wat ze er mee gaan aanvangen.
En ook of ik enige vorm van compensatie en welke/hoeveel ik zal krijgen dan.
Nikon D7000,Nikon AF-S NIKKOR 18-200 f1:3.5-5.6 VR II,Nikon AF NIKKOR 35-80 f1:4-5.6D,Nikon AF-S NIKKOR 50mm f1:1.8 G,Nikon AF-S 70-200 f2.8 VR II, MD-D11,Speedlight SB-900 with SD-9 external battery,Remote ML-L3 & MC-DC2,GPS GP-1,Power Connect EP-5B
-
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Was de winkel te ver weg om het even terug te brengen, het opsturen is denk ik voor jouw rekening, en dat met die Flash Card, vraag aan de beste medewerker even of Sinterklaas ook echt bestaat.
De service van konijnenberg valt me dan vies tegen.
Ik neem aan dat het om de vestiging in België gaat?
Hier in Den Ham heb ik alleen maar goeie ervaringen.
De service van konijnenberg valt me dan vies tegen.
Ik neem aan dat het om de vestiging in België gaat?
Hier in Den Ham heb ik alleen maar goeie ervaringen.
JanR, was vestiging in Den Ham. Moet naar daar omdat ik het online heb aangekocht.
Tja, daarom dat ik dus hoop dat ze een geste doen en een compensatie geven om op
zijn minst die verzendkosten te compenseren.
Want is me niet te doen om er profijt aan te doen, is gewoon dat ik een nieuw toestel wil
als ik een nieuw toestel aankoop en er ook voor een nieuw betaal.
Tja, daarom dat ik dus hoop dat ze een geste doen en een compensatie geven om op
zijn minst die verzendkosten te compenseren.
Want is me niet te doen om er profijt aan te doen, is gewoon dat ik een nieuw toestel wil
als ik een nieuw toestel aankoop en er ook voor een nieuw betaal.
-
- Forumlid
Ah ja op die manier.
Even afwachten dus maar, gaan ze vast wel oplossen.
Even afwachten dus maar, gaan ze vast wel oplossen.
- Florina
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
Succes met een oplossing. Ik heb vorig jaar problemen gehad met een Epson printer uit den Ham en dat hebben ze naar tevredenheid opgelost. Ook verzendkosten zijn vergoed.
Dus hopelijk gaat dit voor jou ook zo gelden.
Is altijd zo balen dit soort zaken, je bent er zo ontzettend druk mee en dat krijg je vaak niet vergoed
Dus hopelijk gaat dit voor jou ook zo gelden.
Is altijd zo balen dit soort zaken, je bent er zo ontzettend druk mee en dat krijg je vaak niet vergoed

http://www.petrazwier.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.levenmetflair.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.levenmetflair.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forumlid
Helemaal met Jan eens. Terugsturen en vragen of ze een nieuwe sturen. Tenzij je van een gokje houdt en tijd over hebt.
Nikon D7000, D5000, Nikon AF-S 17-55mm F/2.8 G DX iF ED, Nikon AF-S 18-105mm F/3.5-5.6G VR ED DX, Nikon AF-S 70-300mm F/4.5-5.6G iF VR, Nikon AF-D 85mm F/1.8, Nikon AF-S 35mm F/1.8G DX, Sigma 150mm F2.8 EX APO DG HSM Macro, Nikon SB700, Nikon MD-B11
http://www.flickr.com/photos/co-axial/
http://www.flickr.com/photos/co-axial/
zonder pardon gewoon terugsturen, als ik het goed heb dan kan je dat eigenlijk met elke internetbestelling doen in de eerste twee weken. in belgië toch, en zal wel een europese regel zijn.
Gisteren bij nazien van mijn mailbox vond ik plots een verzend-nota van UPS. Ging vandaag levering krijgen.
Nu stop ik vroeger en blijk levering juist gemist te hebben. Gelukkig heb ik goede buren die het pakje aanvaard hebben.
Bij opendoen vin dik een doos van een D7000 met 18-105 VR Kit. Groot was dus mijn verrassing toen bij nazicht in de doos alleen maar een body zat. Dacht weer aan een tweedehandsje maar de body is gloednieuw.
Nergens iets te vinden van eventuele compensaties of vouchers. Nada-Noppes!
En had nog zo in mijn terugzend-nota gezet om even op voorhand een berichtje te sturen dat ik kon regelen dat ik thuis was bij levering. Blijkbaar hadden ze daar ook over gelezen.
Maar allee, heb men nieuwe body, EINDELIJK, en kan nu weer meer foto's nemen.
Nu stop ik vroeger en blijk levering juist gemist te hebben. Gelukkig heb ik goede buren die het pakje aanvaard hebben.

Bij opendoen vin dik een doos van een D7000 met 18-105 VR Kit. Groot was dus mijn verrassing toen bij nazicht in de doos alleen maar een body zat. Dacht weer aan een tweedehandsje maar de body is gloednieuw.
Nergens iets te vinden van eventuele compensaties of vouchers. Nada-Noppes!

En had nog zo in mijn terugzend-nota gezet om even op voorhand een berichtje te sturen dat ik kon regelen dat ik thuis was bij levering. Blijkbaar hadden ze daar ook over gelezen.
Maar allee, heb men nieuwe body, EINDELIJK, en kan nu weer meer foto's nemen.
-
- Forumlid
Tja ik ben van mening dat dit veel netter en persoonlijker gekund had, een dikke vette min voor Konijn
Hi
Ik praat niets helemaal goed van K, maar oh oh wat ijn we weer supersnel met oordelen en negatieve aspecten over bepaalde zaken.
Lang leve het internet. Ik hoop dat jij alles goed doet in dit leven? Hoe zou jij het zelf vinden als jij iets fout doet er meteen ene hele poeha op het net verschijnt?????
Veel plezier met foto's maken, dat wel.
GT
Ik praat niets helemaal goed van K, maar oh oh wat ijn we weer supersnel met oordelen en negatieve aspecten over bepaalde zaken.
Lang leve het internet. Ik hoop dat jij alles goed doet in dit leven? Hoe zou jij het zelf vinden als jij iets fout doet er meteen ene hele poeha op het net verschijnt?????
Veel plezier met foto's maken, dat wel.
GT