Confetti

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.
Plaats reactie
Christhaa
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Ja

Confetti

Bericht door Christhaa » do jan 24 2013 10:16 pm

Iets heel anders maar ben zelf SUPER tevreden!! :mrgreen:
Nu is het mijn vraag wat is jullie mening?
Zijn twee hele verschillende foto's maar ben er allebei heel erg blij mee.
Wat vinden jullie goed aan de foto's en wat vinden jullie minder?

Foto1:
Afbeelding

Foto2:
Afbeelding
Met vriendelijke Groet

Christha

----------------------------------------------------

http://www.fotografechristha.nl
http://www.facebook.nl/fotografechristha

Daniel123
Clublid
Clublid

Re: Confetti

Bericht door Daniel123 » do jan 24 2013 11:39 pm

In eerste instantie wil ik zeggen dat het commentaar wat je nu van mij krijgt overeenkomt met het spreekwoord 'De beste stuurlui staan aan wal' 8)
Wat ik hier mee wil zeggen, ik zou met dit resultaat zelf ook al zeer tevreden zijn. M.a.w. ik doe het zeker niet beter.
Alleen achteraf is commetaar geven makkelijker dan op het moment zelf advies geven.

Maar om toch nog even wat feed back te geven,
Foto 1 is mijn favoriet.
- Ik zou ook nog wat confetti over de armen gestrooid hebben.
- Haar linker arm geheel getoond
- Haar benen zou ik iets meer getoond hebben of juist helemaal niet. kwestie van uitproberen, vind het nu iets missen in de foto. :?:

Bij foto 2 heb ik het gevoel dat iets meer confetti scherp had moeten zijn.

Hopelijk heb je er wat aan en delen andere mijn mening :oops:

Jolanda
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Jolanda » vr jan 25 2013 9:16 am

Daniel123 schreef:In eerste instantie wil ik zeggen dat het commentaar wat je nu van mij krijgt overeenkomt met het spreekwoord 'De beste stuurlui staan aan wal' 8)
Wat ik hier mee wil zeggen, ik zou met dit resultaat zelf ook al zeer tevreden zijn. M.a.w. ik doe het zeker niet beter.
Alleen achteraf is commetaar geven makkelijker dan op het moment zelf advies geven.
Prima gezegd en dat geldt ook voor mij. Ik probeer mijn 'commentaar' zo goed mogelijk te brengen, maar ik doe het je idd ook niet na.

Ik vind juist foto 1 minder en foto 2 super. Enig minpuntje, als je dat zo kunt zeggen, is net dat ene stukje blauwe confetti voor haar oog.

Als ik deze foto zou hebben gemaakt, zou dit mijn nieuwjaarskaart voor 2014 worden. Ook een leuk idee voor bij een huwelijksreportage, maar dan met de rijst, of met jonge kinderen en bellenblaas..... Kijk, je geeft mij zo weer inspiratie.

Jolanda
click voor mijn foto's op flickr.

Johan v. V.
Clublid
Clublid

Bericht door Johan v. V. » vr jan 25 2013 12:29 pm

Ik ben een echt beginnertje, maar weet wel dat ik het beide, maar vooral nr. 2, prachtige foto's vind! 't Was misschien nóg mooier geworden wanneer bij nr. 2 de confetti op de vingertoppen scherp was geweest.
Vriendelijke groet,
Johan van Veelen

Wat Nikon- en ander spul om plaatjes mee te schieten.

renata
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door renata » vr jan 25 2013 12:54 pm

Ook ik doe het je niet na hoor! Bij foto 2 spat de vrolijkheid ervan af. Die vind ik zo al erg leuk, ietsje meer scherptediepte was misschien nog beter geweest. Daarentegen vind ik foto 1 "doods". Het kleine stukje benen links boven voegt niets toe, wat mij betreft. Misschien als er bij deze foto ook confetti van boven naar beneden gedwarreld had over je model, was het dan iets levendiger, spannend geworden. Gewoon nog een keer proberen.

groetjes, Renata

Plaats reactie

Terug naar “Fotobespreking”