Foto O,

Foto P,

Foto Q,

Hartelijk dank

Dank je wel voor het commentaar. Foto 3 is de boulevard van Vlissingen, Foto 1 heeft inderdaad een blauwe gloed..Ik vraag me af hoe je sneeuw fotografeert zonder blauwe gloed.Frans Heinsbroek schreef:Ik vind foto 1een mooie plaat. Heb alleen om mijn scherm op het stuk rechts onder dat de sneeuw een beetje blauwig is. Foto 2 is voor mij 1 groot grijs vlak, doet me niets. Foto 3 vind ik ook mooi met dat mistige deel. Is dat Deventer ?

Ik vond de rest van de foto wel goed daarom viel het me op. In mijn idee moet dat deel een beetje meer heel licht grijs zijn vanwege de schaduw maar omdat het mijn expertise zeker ook niet is laat ik de tips graag aan de experts.carinadumais schreef:Dank je wel voor het commentaar. Foto 3 is de boulevard van Vlissingen, Foto 1 heeft inderdaad een blauwe gloed..Ik vraag me af hoe je sneeuw fotografeert zonder blauwe gloed.Frans Heinsbroek schreef:Ik vind foto 1een mooie plaat. Heb alleen om mijn scherm op het stuk rechts onder dat de sneeuw een beetje blauwig is. Foto 2 is voor mij 1 groot grijs vlak, doet me niets. Foto 3 vind ik ook mooi met dat mistige deel. Is dat Deventer ?

Sneeuwfoto's met zowel zon- als schaduw in de opnamen zijn niet zonder "blauwe gloed" te fotograferen.carinadumais schreef:Foto 1 heeft inderdaad een blauwe gloed..Ik vraag me af hoe je sneeuw fotografeert zonder blauwe gloed.