Adriaan schreef:Leuke momenten Jan en goed licht zo te zien.
Ik begin aan mijn monitor te twijfelen. De laatste foto vind ik mooi scherp (ogen).
Bij de andere heb ik het idee dat je er net naast zit....of moet ik aan een nieuwe bril/monitor?
Adriaan,
6 zit er zeker naast. Maar dit was het enige moment waarop ik alle 3 redelijk in beeld kreeg

Heb ook lang getwijfeld of ik'm wel/niet zou plaatsen maar vond het voor het totaalplaatje toch van wel.
Dit gevoel van net niet heb ik ook. En dat is voor het eerst met de 70-200. Ik zal deze week toch nog eens e.e.a. controleren. Want ik had voor mijn doen veel afval deze dag. Ik heb ook al de NEF's bekeken voor/na bewerking in LR. De ruisreductie verzacht wel e.e.a. maar dat verklaard voor mij nog niet dit resultaat. Maar wellicht heb ik tussen alle springende kinderen niet stabiel genoeg gestaan voor een strakke plaat. Misschien was ik daarom niet geconcentreerd genoeg en meer bezig met zwaaiende handjes te ontwijken, etc.
Voor wat betreft het licht het was een klein podium met inderdaad voldoende licht in een kleine, smalle zaal.