Wat vinden jullie goed aan de foto?
Waarom vinden jullie een foto goed/fout?
Wat zou jij anders doen?
Tops?
Minpunten?
Voor foto:

Foto1:

Foto2:

De crop vind ik echt veel mooierChristhaa schreef:@All
Wat veel reactie's in een korte tijd! Ik heb de 2e foto aangepast ik vind dat jullie hellemaal gelijk hebben heb hem een soort van vierkant gemaakt..
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/ ... 0989_n.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Over de licht vlekken, vind ik persoonlijk wel mee vallen (eigelijks vind ik ze niet storend)
Soms heb je gewoon dat je model net een tikeltje naar links of rechts staat met het gezicht.
De lamp blijft op z'n plek staan, en het licht blijft bestaan maar als net dat ene moment wel het juiste moment is. Moet je hem pakken! :mrgreen:
Edit: Als ik de armen op foto 2 meer licht had gegeven dan komt de nadruk op de borsten. Dat wou ik niet.

renata schreef:Ik vind foto 1, in gecropte versie, de meest geslaagde.De lichtbron achter had wel net iets meer achter haar nek moeten zitten. Ik vind bij beide foto's het onderste gedeelte ook niets toevoegen. Misschien zou je nog iets meer kunnen spelen met de scherptediepte. Je hebt altijd leuke modellen. Doe jij zelf de visagie?