https://plus.google.com/photos/11380406 ... 5184674913#" onclick="window.open(this.href);return false;

http://translate.google.com/translate?h ... CEoQ7gEwAw" onclick="window.open(this.href);return false;
Het zal wel niet te koop komen.
Kun je het begrip "overbodige toeters en bellen" verder uitwerken voor de lezers?Skippy schreef:Tja, het blijft natuurlijk jammer dat Nikon deze kans heeft laten liggen. Inmiddels te laat, de spiegelloze camera's zijn over een paar jaar dermate ontwikkeld, met bijbehorend objectievenaanbod, dat bijna niemand meer behoefte heeft aan een dergelijke camera met F-vatting en spiegel. Helaas horen bij ontwikkeling ook steeds meer overbodige toeters en bellen. Laat die maar weg, heel graag zelfs.
Wat mij betreft vooral de vele instellingsmogelijkheden d.m.v. gelaagde menustructuren. En dan is de menustructuur van Nikon, ondanks de vele mogelijheden, nog redelijk overzichtelijk. Eenieder die wel eens de menu's van een Olympus camera heeft bekeken weet wat ik bedoel.Gobert schreef:Kun je het begrip "overbodige toeters en bellen" verder uitwerken voor de lezers?Skippy schreef:Tja, het blijft natuurlijk jammer dat Nikon deze kans heeft laten liggen. Inmiddels te laat, de spiegelloze camera's zijn over een paar jaar dermate ontwikkeld, met bijbehorend objectievenaanbod, dat bijna niemand meer behoefte heeft aan een dergelijke camera met F-vatting en spiegel. Helaas horen bij ontwikkeling ook steeds meer overbodige toeters en bellen. Laat die maar weg, heel graag zelfs.
Denk dat je je vergist ,wat goede kennis van wat je aan het doen bent is wel zo nodig en er iets om heen plakken gaat zo wie zo niet.Milo schreef:Het lijstje is denk ik omdat het hier een sony nex betreft.. waar een verminkte behuizing van een nikkormat om is geplakt.
Het is niet echt iets serieus naar mijn mening.. daarom begrijp ik de topic starter ook niet met de zin "het zal wel niet te koop komen" aangezien het enige wat je nodig hebt is een sony nex, een nikkormat en een setje schroevendraaiers en een dremel.
Het zal volgensmij ook niet echt werken want als ik mijn nex met adapter bekijk is de afstand echt een stuk groter dan je krijgt als je de nex in een body stopt en de reguliere mount gebruikt.
Ik "deed" Nikon en "doe" Sony nex.Skippy schreef:Gobert schreef:Skippy schreef:Wat mij betreft vooral de vele instellingsmogelijkheden d.m.v. gelaagde menustructuren. En dan is de menustructuur van Nikon, ondanks de vele mogelijheden, nog redelijk overzichtelijk. Eenieder die wel eens de menu's van een Olympus camera heeft bekeken weet wat ik bedoel.
Ik zal het morgen eens nameten maar voor zover ik zonder afstanden kan nagaan verbaast het me dat je dan op oneindig kan focussen. Maar goed zoals gezegd zal ik het morgen eens doen.a vgastel schreef: Denk dat je je vergist ,wat goede kennis van wat je aan het doen bent is wel zo nodig en er iets om heen plakken gaat zo wie zo niet.
Dan pak alle linken maar eens en de foto,s en bekijk het maar eens goed dan zal je mening wel veranderen.
Ga ook maar eens op googel.