50 mm 1.8
Nummer 3 vind ik schitterend!
Laatst gewijzigd door daantje op do sep 06 2007 1:14 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Bekijk ook mijn foto's een op Flickr http://www.flickr.com/photos/daandegroot/
Ja, het zijn Traditionele siamezen. De lens is echt heel fijn ik kan niet wachten om potret te schieten!
Leilani als je scherp wilt schieten dan is dit een heerlijke lens. Inzoomen doet hij niet...Dus je moet wel in de buurt van het geen je wilt fotograferen komen maar de scherpte ben ik ontzettend over te spreken.
Leilani als je scherp wilt schieten dan is dit een heerlijke lens. Inzoomen doet hij niet...Dus je moet wel in de buurt van het geen je wilt fotograferen komen maar de scherpte ben ik ontzettend over te spreken.
NAS Buikpijn
- ArjanAanraad
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Die 50mm f/1.8 is een prima lens. Het veelvuldig gebruiken van deze lens is uitstekend voor de conditie. Wil je daar vlug een foto mee maken, dan moet je altijd rennen. Het zij naar voren of naar achteren.Nicole schreef:Ja, het zijn Traditionele siamezen. De lens is echt heel fijn ik kan niet wachten om potret te schieten!
Gerrit

-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
prachtig
Prachtige foto's Nicole,
Als ik die poesjes zo ziet zou ik er zo een willen hebben, maar helaas is mijn dochter alergisch voor alles wat haren en veren heeft, dus helaas.
Maar prachtige blauwe ogen.
Ik zou ze niet wegdoen maar houden
Groetjes George
Als ik die poesjes zo ziet zou ik er zo een willen hebben, maar helaas is mijn dochter alergisch voor alles wat haren en veren heeft, dus helaas.
Maar prachtige blauwe ogen.
Ik zou ze niet wegdoen maar houden

Groetjes George

Blijf het objectief bekijken
EH Alle 6 ? haha..Met zulke oogjes ben je ook snel verkocht.
Ze hebben allemaal een goed huisje van het weekend gaan de laatste monstertjes weg. Zal wel stil zijn.. Maar ja dan kan ik de moeders weer aandacht geven. Bedankt voor de complimenten Leuk om te lezen !
@ Gerrit ja ja goed voor de lijn.. daarom heb ik hem ook gekocht;)
Ze hebben allemaal een goed huisje van het weekend gaan de laatste monstertjes weg. Zal wel stil zijn.. Maar ja dan kan ik de moeders weer aandacht geven. Bedankt voor de complimenten Leuk om te lezen !
@ Gerrit ja ja goed voor de lijn.. daarom heb ik hem ook gekocht;)
NAS Buikpijn