goede handleiding

Discussies over fotografie met de D40, D40x, D50, D60, D3x00 serie en D5x00 serie
Plaats reactie
cora

goede handleiding

Bericht door cora » do sep 06 2007 2:34 pm

Hallo, ik ben net lid geworden van deze site, nadat ik een nikon d40 heb aangeschaft. Ik zou me graag meer willen verdiepen in het maken van foto's met de digitale spiegelreflexcamera, uiteraard heb ik de gebruiksaanwijzing van de Nikon d40 maar ik vraag me af of iemand hier een goede tip heeft voor een boek waarmee je nog meer uit je D-Spreflex camera kan halen.

Ik hoor het heel graag van jullie, alvast bedankt!

Groeten Cora

rik6230

Bericht door rik6230 » do sep 06 2007 3:01 pm

Welkom Cora,

Er zijn zo ontzettend veel boeken over fotografie. Ik heb voor mij liggen "Fotografie" van John Freeman (veltman Uitgevers). Echt een boek voor beginners.
Maar loop eens binnen bij een goede boekenzaak. (ik heb ook verschillende boeken bij "de slegte" gekocht).
Lees ook op internet. Er is zoveel informatie te vinden, daar gaat het je van duizelen. (maar wel leuk)

Hans Braakhuis
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Hans Braakhuis » do sep 06 2007 3:14 pm

op m'n website een boekenlijstje van meer dan 800 titels. Ook dvd's.

FvM
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door FvM » do sep 06 2007 4:04 pm

Van EasyComputing een speciaal boek over de D40 bij de Bruna in de schappen!

cora

Bericht door cora » vr sep 07 2007 10:02 am

Bedankt Rik, Hans en Fvm,

Ik had inderdaad al wat boeken bekeken, toch maar is wat uitproberen dan! Dank jullie wel!
Cora

dirk-jan boon

Bericht door dirk-jan boon » vr sep 07 2007 11:04 am

Digitale foto's van easy cmputing , goed boek gaat niet sprecifiek over de d40 maar over het maken van digitale foto's en wat er bij komt kijken. verder kn je kijken op bol.com de bolle heeft ook een aardige collectie fotoboeken. de slegte heeft ook nog wel een wat maar dan meestal van oudere camera's het is maar net wat je zoekt , in de winkels met de dvd en boeken dump stores verkopen ze ook foto boeken ver digitale fotografie, 500 tips voor digitale fotografie etc. het zijn die winkeltjes die in praktisch iedere stad of uit de kluite gegroeid dorp tegenkomt

Plaats reactie

Terug naar “D40(x), D50, D60, D3x00, D5x00”