Hallo, ik ben net lid geworden van deze site, nadat ik een nikon d40 heb aangeschaft. Ik zou me graag meer willen verdiepen in het maken van foto's met de digitale spiegelreflexcamera, uiteraard heb ik de gebruiksaanwijzing van de Nikon d40 maar ik vraag me af of iemand hier een goede tip heeft voor een boek waarmee je nog meer uit je D-Spreflex camera kan halen.
Ik hoor het heel graag van jullie, alvast bedankt!
Groeten Cora
goede handleiding
Welkom Cora,
Er zijn zo ontzettend veel boeken over fotografie. Ik heb voor mij liggen "Fotografie" van John Freeman (veltman Uitgevers). Echt een boek voor beginners.
Maar loop eens binnen bij een goede boekenzaak. (ik heb ook verschillende boeken bij "de slegte" gekocht).
Lees ook op internet. Er is zoveel informatie te vinden, daar gaat het je van duizelen. (maar wel leuk)
Er zijn zo ontzettend veel boeken over fotografie. Ik heb voor mij liggen "Fotografie" van John Freeman (veltman Uitgevers). Echt een boek voor beginners.
Maar loop eens binnen bij een goede boekenzaak. (ik heb ook verschillende boeken bij "de slegte" gekocht).
Lees ook op internet. Er is zoveel informatie te vinden, daar gaat het je van duizelen. (maar wel leuk)
- Hans Braakhuis
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Digitale foto's van easy cmputing , goed boek gaat niet sprecifiek over de d40 maar over het maken van digitale foto's en wat er bij komt kijken. verder kn je kijken op bol.com de bolle heeft ook een aardige collectie fotoboeken. de slegte heeft ook nog wel een wat maar dan meestal van oudere camera's het is maar net wat je zoekt , in de winkels met de dvd en boeken dump stores verkopen ze ook foto boeken ver digitale fotografie, 500 tips voor digitale fotografie etc. het zijn die winkeltjes die in praktisch iedere stad of uit de kluite gegroeid dorp tegenkomt