[align=center]1

2

3

4

5

6

Ja klopt, vlak voor z'n neus zal ik maar zeggen, het was natuurlijk vanaf de zijkant en nog net niet tegen het beestje aan al scheelde het niet veel...TriGGeR schreef:Leuke foto's !
Vraagje : klopt het dat nr. 6 ( de laatste foto dus ) , dat je die van heel dichtbij hebt genomen? Dus zonder tele ?
't lijkt net of zit je met je lens bijna tegen 't beestje aan..
TriGGeR
Hallo, er loopt ook altijd pers om haar heen, ik had gewoon wat shots gemaakt.rainbow eyes schreef:Er liep natuurlijk ook een clubje bodyguards omheen en één daarvan liet me meteen weten dat het niet op prijs werd gesteldOpgezetfan schreef:Je had bij je een D80 + 70-200 VR + 1,7 TC? en je hebt geen foto gemaakt van willem en maxima?
Gisteren helemaal geen pers er omheen. Maar ik heb ook helemaal niets met dit soort celebs. Ze gaan echt niet voor je staan te poseren, dus verder dan een paar snapshots kom je nietOpgezetfan schreef:Hallo, er loopt ook altijd pers om haar heen, ik had gewoon wat shots gemaakt.rainbow eyes schreef:Er liep natuurlijk ook een clubje bodyguards omheen en één daarvan liet me meteen weten dat het niet op prijs werd gesteldOpgezetfan schreef:Je had bij je een D80 + 70-200 VR + 1,7 TC? en je hebt geen foto gemaakt van willem en maxima?
Mijn idee Polling, ik hoef niet ook nog eens op dit forum foto's van die parasietenbende te zien die ons miljoenen per jaar kosten.Polling schreef:Ik vind deze platen honderd keer mooier dan welke persfoto van WA of Max dan ook.