Het gras is altijd groener bij de buren

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Cees
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door Cees » vr sep 07 2007 9:24 pm

Die moet dan inderdaad wel flinke trek gehad hebben :(

Groet, Cees :D
Groet, Cees

Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning

Maerlant

Bericht door Maerlant » vr sep 07 2007 9:39 pm

@Skippy,

Deze foto heb ik ongeveer drie maanden geleden genomen bij het businesspark naast het Station Bijlmer Arena:

Afbeelding

Ik zal jullie de overige foto van meerkoetnesten uit Amsterdam besparen, maar elke keer als ik het zie, treurnis troef.

Groet

remoss
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door remoss » vr sep 07 2007 9:41 pm

Rij ik vanmiddag in de polder, "krijg nou de hik" dacht ik. Het gras van onze buren is echt heel groen. Nou ja, de buren, een km of 5 verderop dan :)

Afbeelding

Overigens is dit de juiste belichting van 7 bracketing opnames met 0.7 stop variatie. Bleek mooier dan de HDR uiteindelijk.

Maerlant

Bericht door Maerlant » vr sep 07 2007 9:45 pm

Ah René,

Een verademend beeld!

Groet

GdP

Bericht door GdP » vr sep 07 2007 9:49 pm

Natuurschoon? Ik vind het gewoon schandalig om te zien hoe men van tijd tot tijd met onze natuur omgaat. Ik kom heel vaak in Luxemburg. En wat mij daar altijd opvalt hoe schoon het overal is. Hier in Nederland kom je om in de troep en het zwerfvuil.

Reigers en snoeken, je moest eens weten hoe de pest ik heb aan dat soort beesten. In het voorjaar zien we in onze omgeving heel veel eendenkuikens. Maar binnen de kortste keren worden ze opgevreten door snoeken en reigers.
Zie je een keer een eend met heel veel kuikens, maar voordat je jouw fototoestel heb opgehaald, is de helft al opgevreten.

Gerrit

Skippy
Moderator
Moderator
Ervaringsniveau: ****
Contacteer:

Bericht door Skippy » vr sep 07 2007 9:59 pm

@René mooi plaatje

@Maerlant vreselijk toch, welke idioten doen dat nou :evil:

Maerlant

Bericht door Maerlant » vr sep 07 2007 10:08 pm

@Skippy,

Ik vrees dat het alleen maar erger zal worden, nu in het station de AH's To Go etc openen...

Groet

Skippy
Moderator
Moderator
Ervaringsniveau: ****
Contacteer:

Bericht door Skippy » vr sep 07 2007 10:29 pm

Maerlant schreef:Ik vrees dat het alleen maar erger zal worden, nu in het station de AH's To Go etc openen...
Ik vrees het ook. En het kan zo leuk zijn in Z-O, ik loop elke dag van station Duivendrecht naar mijn werk in Z-O en dan zie ik geregeld eekhoorntjes en konijntjes :lol:

Ach, de hele inrichting van het Arena-gebied is slecht doordacht, het had zoveel mooier kunnen zijn.

En overal van die kleine prullebakjes, het getuigt allemaal van weinig visie en verbeelding.

Gelukkig is Bijlmer als station geslaagd qua architectuur maar het is nog niet klaar en nu al beklad en afgeleefd.

Niet echt on-topic maar ik moest het even kwijt :roll:

Maerlant

Bericht door Maerlant » vr sep 07 2007 10:45 pm

Er zijn inderdaad nog een heleboel mooie plekjes in ZO, waar je zomaar op een fazant stuit, of een egel je verbaasd aankijkt.

Maarja rond die gebieden worden nu commerciële zones bestemd, zodat het zwerfvuil zeer zeker een grotere overlast zal geven dan andere daklozen.

Genoeg off topic inderdaad :)

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”