11.
12. Boekhandel Selexyz
13. Boekhandel Selexyz
14. Galerie
Maandag gelijk weg gebracht, naar fotolab de verbeelding in Purmerend, op de terug weg:)chip54 schreef:Robin, jij hebt al zwart/wit!?! Dat duurt voor mij nog wel even....
Kan aan meerder factoren liggen Patrick, dit begint al of ze in een goed bad zijn ontwikkeld etc. Daarom ga ik nu naar een fotolab waardoor de kwaliteit vrij hoog is, wat weer voordelig is bij het scannen. Zelf doe ik er een tijd over voordat ik 1 scan naar mijn zin heb. Maar zoals voor Cees zal dit in een batch gebeuren. Waarschijnlijk gaan de zwart/wit beelden ook naar een lab en waarschijnlijk en hoop dat die kwaliteit beter is voor Cees.Patrick schreef:Nog steeds vallen Cees' foto's wat kwaliteit betreft negatief op. Heb je de negatieven ook Cees? Kan je ze niet beter zelf scannen?
Patrick schreef:Ik probeer het vooral te begrijpen. Ik heb zelf amper een verleden met analoge SLR's. Snappen dat mensen het nog zo leuk vinden om analoog bezig te zijn. vandaar dat ik mee kijk en mee denk.
Is het trouwens niet bijna hetzelfde als je met je DSLR gaat fotograferen zonder op het schermpje te kijken en de inhoud het geheugenkaartje pas een paar dagen later te bekijken? Desnoods stuur je het kaartje in een enveloppe naar een kennis met de vraag je het kaartje een paar dagen later weer naar jou op te sturen. Dan is het toch net echt?
Haha dat is wel een leukePatrick schreef:Is het trouwens niet bijna hetzelfde als je met je DSLR gaat fotograferen zonder op het schermpje te kijken en de inhoud het geheugenkaartje pas een paar dagen later te bekijken? Desnoods stuur je het kaartje in een enveloppe naar een kennis met de vraag je het kaartje een paar dagen later weer naar jou op te sturen. Dan is het toch net echt?
Om het makkelijk te maken voor je "kennis" stop je gewoon een gefrankeerde naar jezelf geadresseerde enveloppe in de enveloppe die je opstuurt.Jop schreef:Haha dat is wel een leukePatrick schreef:Is het trouwens niet bijna hetzelfde als je met je DSLR gaat fotograferen zonder op het schermpje te kijken en de inhoud het geheugenkaartje pas een paar dagen later te bekijken? Desnoods stuur je het kaartje in een enveloppe naar een kennis met de vraag je het kaartje een paar dagen later weer naar jou op te sturen. Dan is het toch net echt?![]()
En dan nog het LCD-scherm afplakken en dan is het helemaal compleet