Gezinsfotoshoot in mijn (thuis)studio
Prachtige heldere leuke foto's!
Toppertje.
Toppertje.
Bekijk ook mijn foto's een op Flickr http://www.flickr.com/photos/daandegroot/
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
mooi
Hallo Gabees,
Hele mooie foto's en wat betreft de verandering van Mikemix is wel sprekender, maar ook iets harder.
En kwestie van smaak, maar beide uitvoeringen zijn erg mooi.
Maar ik ben benieuwd naar wat voor lampen je hebt gebruikt, merk wattage en heb je met een softbox gewerkt?
Ben benieuwd.
Groetjes George
Hele mooie foto's en wat betreft de verandering van Mikemix is wel sprekender, maar ook iets harder.
En kwestie van smaak, maar beide uitvoeringen zijn erg mooi.
Maar ik ben benieuwd naar wat voor lampen je hebt gebruikt, merk wattage en heb je met een softbox gewerkt?
Ben benieuwd.
Groetjes George

Blijf het objectief bekijken
- Fera Albi
- Clublid
Re: Gezinsfotoshoot in mijn (thuis)studio
[quote="Gabees"]M'n eerste fotoshoot met mensen die ik alleen maar via het internet ken. Dit was dus best spannend.
Zij zijn erg tevreden, ik ben erg tevreden en ben ook erg benieuwd wat jullie hiervan vinden:[quote]
Wij zijn ook erg tevreden
Mooi uitgelicht, kleuren mooi, scherpte OK, need I say more?
Ben het wel met Hans 1956 eens dat je logo wel erg in het oog springt.
Hans
Zij zijn erg tevreden, ik ben erg tevreden en ben ook erg benieuwd wat jullie hiervan vinden:[quote]
Wij zijn ook erg tevreden

Mooi uitgelicht, kleuren mooi, scherpte OK, need I say more?
Ben het wel met Hans 1956 eens dat je logo wel erg in het oog springt.
Hans
Met de groeten van Hans.
We used to think that a hundred million monkeys at a hundred million keyboards eventually could produce the complete works of Shakespeare. Now, thanks to the Internet, we know this is not true...
We used to think that a hundred million monkeys at a hundred million keyboards eventually could produce the complete works of Shakespeare. Now, thanks to the Internet, we know this is not true...
- ArjanAanraad
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Ik denk er precies zo over. Veel te opvallend, je kijkt eerst naar het bijtje en dan pas naar de foto, dat is gewoon zonde.hans1956 schreef:Het zijn inderdaad schitterende foto's. Één minpuntje: Dat bijtje onderaan de foto's! Ik zou het kleiner maken (of helemaal verwijderen). Dat is het eerste wat opvalt en dat vind ik jammer!
Gr. Hans

Bekijk ook mijn foto's een op Flickr http://www.flickr.com/photos/daandegroot/
- Jolanda
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
De foto's zijn indrukwekkend mooi. Chapeau.
Ik vind het alleen zo jammer dat jouw logo zo prominent in beeld staat. Het eist meteen alle aandacht op....
Jolanda
ps: na het schrijven van dit berichtje, meteen op jouw site gekeken. Hele mooie foto's. Het valt me op dat daar jouw logo minder 'aanwezig' op de foto's is verwerkt. Het portret van het gehele gezin is prachtig!
Ik vind het alleen zo jammer dat jouw logo zo prominent in beeld staat. Het eist meteen alle aandacht op....
Jolanda
ps: na het schrijven van dit berichtje, meteen op jouw site gekeken. Hele mooie foto's. Het valt me op dat daar jouw logo minder 'aanwezig' op de foto's is verwerkt. Het portret van het gehele gezin is prachtig!
Laatst gewijzigd door Jolanda op za sep 08 2007 2:48 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
click voor mijn foto's op flickr.
Volgens mij heeft Gabees duidelijk gekozen voor een High Key achtige foto! Op deze manier help je dat effect wel naar de knoppen.mikemix schreef:Keurig gedaan.
En idd 50mm, je ziet nog zo vaak portretten met een groothoek en
dat is zo lelijk.
Vind de ZW/W leuk alleen wat vlak, door de curve v/h zwart wat
op te schuiven krijg je dit:
Smaken verschillen nu eenmaal.
Ik vraag me alleen af of Gabees het wel zo leuk vindt dat je haar foto ongevraagd gaat zitten te 'verbeteren'.
Gerrit
Laatst gewijzigd door GdP op za sep 08 2007 2:23 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Gabees
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
De keuze voor dat lichte is inderdaad bewust gemaakt, maar desalniettemin ben ik altijd wel benieuwd wat anderen er van vinden. De donkerdere variatie had ik ook uitgeprobeerd.
Inmiddels ben ik het wel gewend dat er vaker wordt gezegd dat er meer contrast in "moet"... maar ik ben graag eigenwijs
Ik vind het niet vervelend dat er aan m'n foto gesleuteld is., hoewel alleen zeggen dat er meer contrast in moest voldoende was om me duidelijk te maken hoe hij er dan uit zou zien.
Inmiddels ben ik het wel gewend dat er vaker wordt gezegd dat er meer contrast in "moet"... maar ik ben graag eigenwijs

Ik vind het niet vervelend dat er aan m'n foto gesleuteld is., hoewel alleen zeggen dat er meer contrast in moest voldoende was om me duidelijk te maken hoe hij er dan uit zou zien.