Bericht
door Geert » vr feb 22 2013 8:37 pm
jettiny schreef:Nou...., dat ben ik niet helemaal met je eens. :mrgreen:
Ik waardeer het dat je een verbeterde versie toont, en dat je er mee aan de gang bent gegaan. ( respect )
Maar het oogwit is nu onnatuurlijk wit.
Je hoefde in principe de adertjes maar wat weg te clonen, maar nu ben je dus doorgeslagen.
Haar rechterneusgat zie ik ook nog van alles wat zitten.
Maar goed, je hoeft alleen maar voor een volgende keer rekening te houden met zulke dingen, dan voorkom je een hoop reacties die niet leuk zijn voor jezelf.
En dat is leren, c.q. progressie maken.
Vrgr
Tiny
Helemaal mee eens. probeer de foto al eens te maken voordat je op het knopje drukt. je hebt ideeen genoeg, maar in de uitvoering laat je veel steekjes vallen, vraagt vervolgens om tips en meningen en probeert die vervolgens goed te praten.

een logische gevolg van deze compositie en gezichtsuitdrukking is dat je de neusgaten juist opent. in vervolg een iets hoger standpunt in nemen. en nog 1 tip. neem de foto ruimer, kan je later doormiddel van een kleine crop de compositie verbeteren.
en photoshop doet een hoop goeds, maar ook heeeeeel veel kwaads.
Ik schiet op alles wat beweegt!!!!
Nikon D4, D3,D800e, 50 mm 1.8, 85 mm 1.8, 14-24 2.8, 24-70 2.8, 70-200 2.8 vrII, 400 mm 2.8, 1,7 conv, sb 900 en een hok vol Elinchrom en voor buiten de Quadra's !!!!