Een andere optie is de F100unga schreef:hehehe jullie uitje heeft mij echter wel aan het denken gezet, analoog is fun...dus ben ik voorzichtig op zoek naar een luxe F90X ..... :mrgreen:

Een andere optie is de F100unga schreef:hehehe jullie uitje heeft mij echter wel aan het denken gezet, analoog is fun...dus ben ik voorzichtig op zoek naar een luxe F90X ..... :mrgreen:
@Robin,Robin schreef:Een andere optie is de F100unga schreef:hehehe jullie uitje heeft mij echter wel aan het denken gezet, analoog is fun...dus ben ik voorzichtig op zoek naar een luxe F90X ..... :mrgreen:
Klopt, maar dan heb je wel een behoorlijke en een totaal andere camera in de hand, waar menig digitaal niet aan kan tippen...unga schreef:Robin: qua prijs is de F100 ruim "duurder" dan een F90 (X)
Das zeker, de F100 is een dijk van een camera ook en ik denk dat ik van de moderne slr's van Nikon alleen de F5 en F6(nooit echt gezien) fraaier vind. Blijft enkel de f4s, die bezit ik(helaas)niet maar is ook zeer fraai.John Hoenen schreef:Klopt, maar dan heb je wel een behoorlijke en een totaal andere camera in de hand, waar menig digitaal niet aan kan tippen...unga schreef:Robin: qua prijs is de F100 ruim "duurder" dan een F90 (X)
2 dagen geleden nog eentje aangeschaft voor mijn verzameling, naast de F6 zeker is van de mooiere en betere Nikon camera's en nog redelijk betaalbaar ook.
Gewoon even 1 proberen komende weken dan heb je er nog hopelijk 6 goeie over voor Enkhuizen.Patrick schreef:Kom ik bij het inruimen van mijn kast ineens 7 fotorolletjes tegen. Niet in de koelkast geweest en al vrij oud. Die kunnen weg neem ik aan?![]()
Jammer hoor, anders ha dik mee gekund naar Enkhuizen...
Inderdaad en dan niet laten ontwikkelen bij de 1 uurs service maar een fotolab dit even melden, waarschijnlijk persen zij er nog aardige kwaliteit uitEd Schouten schreef:Dat mocht je willen Patrick, kijk eens wat Frederix doet met over datum zijnde fotorolletjes. Je kan dus gewoon mee.:lol::)
Om een of andere manier pak ik dan liever een digitale camera. Daarvan is het ontwikkelen al betaald...Robin schreef:Inderdaad en dan niet laten ontwikkelen bij de 1 uurs service maar een fotolab dit even melden, waarschijnlijk persen zij er nog aardige kwaliteit uitEd Schouten schreef:Dat mocht je willen Patrick, kijk eens wat Frederix doet met over datum zijnde fotorolletjes. Je kan dus gewoon mee.:lol::)
Patrick schreef:Om een of andere manier pak ik dan liever een digitale camera. Daarvan is het ontwikkelen al betaald...Robin schreef:Inderdaad en dan niet laten ontwikkelen bij de 1 uurs service maar een fotolab dit even melden, waarschijnlijk persen zij er nog aardige kwaliteit uitEd Schouten schreef:Dat mocht je willen Patrick, kijk eens wat Frederix doet met over datum zijnde fotorolletjes. Je kan dus gewoon mee.:lol::)