Buiten het bieden van een platform (Forum) waar mensen met hetzelfde probleem elkaar kunnen treffen, En zich eventueel in een groep kunnen verenigen die samen met hun rechtbijstandverzekeraars als groep bij Nikon aan de bel trekt kan de club inderdaad niets meer betekenen in een zaak als deze om diverse redenen die hierboven al genoemd zijn.Patrick schreef:Dan snap ik nog niet wat wij hier als NCN meer zouden kunnen betekenen...
---
De hele discussie op deze pagina gaat mijns inziens dan ook voorbij aan waar het topic voor gestart is,
En dat is: Nikon heeft nu een officiele reactie gegeven, Wat betekend dat voor de mensen die problemen ervaren.
Wat mij dan weer bij mijn eigen kwestie brengt: De camera bevalt mij uitstekend op de zelfbevuiling van de sensor na dan.
Nu heb ik drie mogenlijkheden ervanuitgaande dat het aanbod van de verkoper (Mediamarkt) nog steeds staat. (Omruilen voor een nieuwe of geld terug.)
Ik kan afwachten tot Nikon Service Point Beverwijk tijd en middelen heeft om het probleem op te lossen en in de tussentijd eventueel de sensor door hun laten reinigen.
Of ik kan de Body door de verkoper laten omruilen voor een nieuwe in de hoop dat die vrij is van deze problemen.
(Kan ook mijn geld terugkrijgen maar dan zit ik zonder camera dus dat spreekt mij nog wel het minst aan.)
Ik heb intussen al genoeg eigenaren gesproken die hun D600 hebben nagekeken en nergens last van hebben, Om te kunnen concluderen dat een probleem vrije body wel degelijk te krijgen is.
Toch blijf ik moeilijk vinden om een keuze te maken tussen het laten omruilen voor een nieuwe of de huidige te laten repareren/schoonmaken, En ben dus benieuwd naar jullie mening hierover.