P.S.
Nu nog de X100 foto's John

:mrgreen: :mrgreen:John Hoenen schreef: De Jägermeister is me blijkbaar op de ogen geslagen...
Casanova56 schreef:Mooie strakke foto's zie ik dus voorbij komen.
Ja ja, 2 personen die foto's hebben geplaatst van zovele leden van de Nikon Club Nederland in Luik?
Hoi John,John Hoenen schreef:Casanova56 schreef:Mooie strakke foto's zie ik dus voorbij komen.
Ja ja, 2 personen die foto's hebben geplaatst van zovele leden van de Nikon Club Nederland in Luik?
Hey Casa,
Ja ja maar ik ben dus ook wel altijd erg snel...
Bij ons in Heerlen wel, 10 cm in de voortuin en 10 cm in de achtertuin......Casanova56 schreef:Hoi John,John Hoenen schreef:Casanova56 schreef:Mooie strakke foto's zie ik dus voorbij komen.
Hey Casa,
Dat weet ik dus ook wel, want jij ben snelle Henkie.
Trouwens waar lag dan die 20 centimeter sneeuw in Limburg?
Ja, dus niet waar ik zaterdag was ook in Limburg.
Groetjes, Casanova56.
John Hoenen schreef:Bij ons in Heerlen wel, 10 cm in de voortuin en 10 cm in de achtertuin......Casanova56 schreef:Hoi John,John Hoenen schreef:
Hey Casa,
Dat weet ik dus ook wel, want jij ben snelle Henkie.
Trouwens waar lag dan die 20 centimeter sneeuw in Limburg?
Ja, dus niet waar ik zaterdag was ook in Limburg.
Groetjes, Casanova56.
Skippy schreef:Gave foto's. Er zit van alles bij, extreem groothoek, zwart/wit, kleurrijk. Leuk zo'n variatie.
P.S.
John Hoenen schreef:Skippy schreef:Gave foto's. Er zit van alles bij, extreem groothoek, zwart/wit, kleurrijk. Leuk zo'n variatie.
P.S.
Thxs Maestro,
Er staan een paar tussen.