Think Tank Airport international V2 & Lowepro roller X200

Discussies over al het andere dat je bij fotografie nodig hebt. Denk aan tassen, filters, etc.
Plaats reactie
Koert
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Think Tank Airport international V2 & Lowepro roller X200

Bericht door Koert » za feb 23 2013 11:32 pm

Wie heeft er ervaring met de boven genoemde roller tassen.
Moeten twee camera`s in kunnen met gekoppelde lens, een Sigma 120-300 F2.8 en een Nikon 17-55 F2.8
SB 800 flitser en een laptop.

Is de greep van de Think Tank nu echt zwakker? mooie van deze rollertas is dat er makkelijk twee camera`s naast elkaar kunnen, nadeel laptop in zicht behalve bij een verlagingsset.

De Lowepro schijnt het handvat sterker te zijn is dit correct? de laptop is uit het zicht bij deze rollertas, maar de aparte rugzak gebruik ik niet.

Heeft iemand aanvullende informatie over deze twee rollertassen en er ervaring mee.

Groeten Koert
http://www.kvn-photography.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Jur
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Re: Think Tank Airport international V2 & Lowepro roller X20

Bericht door Jur » ma feb 25 2013 11:21 am

Koert,

Ik heb alleen ervaring met de Thinktank Airport International V2. Vorig jaar aangeschaft en gebruikt met een D700 + 70-200mm VR, D300 + MB-D10 + AFS 4/300mm, AFS 2.8 28-70mm, TC14EII en nog wat klein spul.
Fijne roller; geen problemen met eventuele "zwakte" van de handgreep. Inmiddels is de D300 vervangen door een D800. Ik gebruik deze rolkoffer primair bij airshows e.d.
Jur

André
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Re: Think Tank Airport international V2 & Lowepro roller X20

Bericht door André » ma feb 25 2013 1:39 pm

Ik heb zelf de X200 gehad van Lowepro, maar verkocht omdat ik veel (inpulsaankoop) glas heb weggedaan en hij dus ongeveer 3 maatjes te groot was. Maar een geweldige tas met heel veel ruimte en voldoende onderdelen om de perfecte indeling mee te maken.

Roel (replay) heeft mijn X200 overgenomen en hij vertelde dat hij de Think Tank heeft gehad maar snel heeft weggedaan omdat deze erg "hard" zou zijn aan de binnenkant. Maar dat heb ik van-hore-zegge dus en is geen eigen ervaring.
Fujifilm X-T1 systeemcamera, XF 18-55, XF 55-200, XF 35, XF 56, EF-42 Flitser, VG-XT1 Grip

Verlanglijstje : XF 10-24, XF 23, Donaties zijn nog steeds van harte welkom.

Plaats reactie

Terug naar “Overige fotoapparatuur”