Als jij je daar door laat lijden zul je nooit jouw beelden maken zoals jij het ziet.
Dat laatste is toch wel waar het om draaid. Hoe zie jij het en wat wil je daarvan aan anderen laten zien.
Denk ik.

Hmzz, ik heb nog eens goed gekeken na je reactie gelezen te hebben. Ik snap je bedoelling nu. Film noir als ik silver efex 2? Zo ja die geeft idd dit effect. Ik wil wel duidelijk maken dat ik het geen slechte foto vind op zich! Ik denk dat het beetje wringt omdat het vooral het voorhoofd is wat zo licht is...maar goed, Tuihanti heeft helemaal gelijk ook natuurlijk!renata schreef:@Peter, geeft niks hoor! Ik ben met een film noir filter aan de slag geweest en ben zelf nogal fan van Anton Corbijn, (extreme zwarten en witten), dus dat zal niet iedereen z'n smaak zijn. Misschien moet ik het een beetje matigen!.Bij mensen en portretten heb ik een soortgelijke foto bewerkt met een glow en low key filter. Daar vind iemand het weer te soft. Ik ben nog maar net de wereld van plugin filters aan het ontdekken, dus via trial and error hopelijk leren....
Jij bent ook ook goede sponsor van dit draadje Peterstrangeartefact schreef:Eens wat anders...grtn, Peter
Als je deze foto aan klikt en hem bekijkt met een zwarte achtergrond, ziet de foto er heel anders uit. Leuke foto is het, doet het denk ik het beste met een grijze achtergrond.strangeartefact schreef:[url]http://farm9.staticflickr.com/8526/8506122025_fd36f7d6a7_b.jpg[/url]
Go right please.... by Strange Artifact, on Flickr
Eens wat anders...
grtn, Peter