Wie?
-
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Wie?
Beste mensen,
Wie kan mij een hint geven waar ik de foto's kan vinden of onder welke naam deze foto's staan vermeld waarbij een van de clubleden een vuurbal creëert tijdens de avonduren en daarbij zelf (nagenoeg) uit het beeld blijft. Ook heeft er een link/informatie gestaan hoe dit "gereedschap" wordt gemaakt. (Garde met staalwol?)
Ben zelf aan het zoeken geweest op het forum maar ik kom er niet achter.
Wie kan mij een hint geven waar ik de foto's kan vinden of onder welke naam deze foto's staan vermeld waarbij een van de clubleden een vuurbal creëert tijdens de avonduren en daarbij zelf (nagenoeg) uit het beeld blijft. Ook heeft er een link/informatie gestaan hoe dit "gereedschap" wordt gemaakt. (Garde met staalwol?)
Ben zelf aan het zoeken geweest op het forum maar ik kom er niet achter.
Met vriendelijke groet,
Huub.
Huub.
- weimaraner
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Re: Wie?
http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... &start=105
Even naar beneden scrollen en je ziet een van mijn "vuurballen".
Even googelen op "steelwool fire" en je vind genoeg tips maar het is heel simpel.
Een keukengarde, touw of kettinkje, fijn staalwol en een 9-volt batterijtje en je kunt aan de slag. Staalwol een beetje uit elkaar trekken en een pluk van het spul in de keukengarde proppen, touw of kettinkje aan het handvat om ermee te kunnen slingeren en je bent klaar voor actie.
Zoek een plek op waar rondvliegende vonken geen kwaad kunnen, zet een pet of hoed op (vonken in je nek zijn alleen leuk voor omstanders) en houdt de 9-volt batterij tegen het staalwol totdat het gaat gloeien (en dat is vrijwel direct). En dan draaien maar ...
Even naar beneden scrollen en je ziet een van mijn "vuurballen".
Even googelen op "steelwool fire" en je vind genoeg tips maar het is heel simpel.
Een keukengarde, touw of kettinkje, fijn staalwol en een 9-volt batterijtje en je kunt aan de slag. Staalwol een beetje uit elkaar trekken en een pluk van het spul in de keukengarde proppen, touw of kettinkje aan het handvat om ermee te kunnen slingeren en je bent klaar voor actie.
Zoek een plek op waar rondvliegende vonken geen kwaad kunnen, zet een pet of hoed op (vonken in je nek zijn alleen leuk voor omstanders) en houdt de 9-volt batterij tegen het staalwol totdat het gaat gloeien (en dat is vrijwel direct). En dan draaien maar ...
- Arthur Mol
- Forumlid
- Contacteer:
Re: Wie?
Herstel Mark, Steven was "Het haasje" De foto's hebben wij gemaakt..Kroontje schreef:Dat zou Steven moeten zijn. Die heeft toen foto's gemaakt
Deze foto's zijn niet van die avond, maar van een andere avond. De staalwol die je moet hebben moet van de fijnste soort zijn, dat werkt het beste. En kijk uit voor brandplekken in je kleding, doe een vochtige handdoek over je hoofd en schouders en ga op een zeer ruime plek staan, de stukken willen er nog wel eens af vliegen.

Pana FZ1000, Oly E-M5 II, 12-40, 40-150R, 75-300.
-
- Forumlid