Van deze geweldig mooie moderne en technisch bedrijf, de Leeuwarder courant…

1#...

2#...

3#...

4#...

5#...

6#...

7#...

8#...

9#...

10#...

@Annette,Annette schreef:Hallo Cees,
Ja ik ben het met je eens, maar hoe dan?
Ik ben al blij dat dit is gelukt.
Suggestie van harte welkom.
groet Annette
DannySan schreef:Aan alle deelnemers aan de rondleiding:
ik heb de link van dit topic doorgestuurd aan de NDC (aan de dame van communicatie en onze 2 lieflijke gastvrouwen); nu krijg ik echter het verzoek of deze foto's gebruikt mogen worden door het NDC, in principe voor het eigen extranet.
Zijn daar vanuit de heren (en dame) bezwaren over?
Ik wacht even jullie reactie af, daarna zal ik vragen of ze genoeg hebben aan de foto's die je vanuit het forum kunt zien/downloaden of dat ze wellicht een wat hogere resolutie willen.
Ik hoor graag van jullie, groetjes Danny
Mee eens, ik wil ze graag nogeens van foto's voor zien dan met name van de expeditiehal, daarvan ontbreken bij mij nog foto's vanFotomarius schreef:DannySan schreef:Aan alle deelnemers aan de rondleiding:
ik heb de link van dit topic doorgestuurd aan de NDC (aan de dame van communicatie en onze 2 lieflijke gastvrouwen); nu krijg ik echter het verzoek of deze foto's gebruikt mogen worden door het NDC, in principe voor het eigen extranet.
Zijn daar vanuit de heren (en dame) bezwaren over?
Ik wacht even jullie reactie af, daarna zal ik vragen of ze genoeg hebben aan de foto's die je vanuit het forum kunt zien/downloaden of dat ze wellicht een wat hogere resolutie willen.
Ik hoor graag van jullie, groetjes Danny
‘K heb genoten van deze geweldig gastvrije mooie moderne drukkerij…![]()
In dit geval heb ik geen bezwaar bij eventueel gebruik van mijn foto’s…