Wat een boel reactie's! Super om te lezen. Het was een enorme klus om op te ruimen het opruimen duurde echt langer dan de shoot zelf.
Ik heb geen foto gemaakt hoe ik neer gezet heb,
2 softboxen Zonder het soft gedeeld gebruikt voor de meel van de zeikant achter het model belicht voor de meel. elk 3 meter afstand.
1 spot gebruikt voor haar gezicht rechts van haar op 3 meter afstand.
Het stuk wat je ziet op de eerste foto is meel, de meel plek is zo erg aanwezig dat dit (ik) niet kan weg geshopt worden.
De opdracht wat timing het meel moest op de juiste plek zijn en mocht niet in het gezicht. (beeld belerming)
Foto 1 vind ik niet krachtig in kleur en ik wil juist graag een kleuren foto inleveren voor school
Voor de rest was het nog al zwaar voor het model (gaf ze zelf aan) ze had vaak haar ogen dicht 90% van de onbewerkte foto's zijn met ogen dicht of half dicht.
we hebben het soort van studio buiten opgebouwd.
Dit was echt de allerbestte wat er nog er is uitgekomen. en voor deze eerste keer ben ik zelf erg tevreden.
Volgende keer beter en weer een ander idee.
Ik wou geen stof wolk maken, dit vind ik zelf 'simpel' Vind het niet intresant om achter een model te 'gooien'
Zoals de voorbeeld foto in het topic wat ik had opgestart was mijn 'inspiratie' bron.
ik heb de laatste foto nog even door photoshop gehaald en kwam uit op 3 soorten, welke vinden jullie goed?
Ik ga zelf een met kleur inleveren maar welke is bewerking is het mooiste???
http://www.imgdumper.nl/uploads6/513534 ... erking.jpg