Dat wordt dan heel lang wachten ben ik bang.Tom van Hell schreef:IK wacht nog wel even op een D400
Ik zou heel erg verbaasd zijn als er nog een Pro DX zou komen.
Dat wordt dan heel lang wachten ben ik bang.Tom van Hell schreef:IK wacht nog wel even op een D400
De buffer is niet zo groot, maar ik heb daar nooit last van. Ik sta nooit te ratelen, daarmee verstoorje vogels etc. alleen maar.Tom van Hell schreef:Het is vooral de bediening en de buffer die natuurfotografen tegenvalt met een d7100 zo wil je heel snel kunnen schakelen van dynamisch af naar gewoon af
IK denk dat die er wel komt ik ken heel veel natuurfotografen die op een serieuze DX camera zitten te wachtenMauritsD schreef:Dat wordt dan heel lang wachten ben ik bang.Tom van Hell schreef:IK wacht nog wel even op een D400
Ik zou heel erg verbaasd zijn als er nog een Pro DX zou komen.
Ik wissel liever een keertje want als zo,n grote kaart crasht wat dus vaker gebeurd dan bij cf dan ben je alles kwijtCasanova56 schreef:Hallo,jan schreef:Daarom kun je er ook 2 plaatsenTom van Hell schreef:.......plus nog eens die kleine sd kaartjes er in. Zit je niet op te wachten als je in de vrieskou die rot dingetjes moet wisselen![]()
Wisselen van die SD kaartjes lig dus wel aan je eigen.,
Koop je er eentje van 32 GB of 64 GB dan moet je dus wel heel wat foto's schieten.
Ja, of je ben als een mitrailleur aan het schieten, dan is die SD kaartjes ook zo vol.
Hoe bedoel je? Elke camera wordt wel weer een keer opgevolgd door een ander model... Deze wordt vast opgevolgd dor iets als een D7200. Ik zou daar niet op gaan wachten als je op zoek bent naar een camera als deze.Henri schreef:Geduld is een schone zaak en loont .( Dan blijkt de D7100 een tussenpaus te zijn)
Volgens ingewijden is de d7100 zeker niet gepositioneerd in de markt als opvolger van de D300sPatrick schreef:Hoe bedoel je? Elke camera wordt wel weer een keer opgevolgd door een ander model... Deze wordt vast opgevolgd dor iets als een D7200. Ik zou daar niet op gaan wachten als je op zoek bent naar een camera als deze.Henri schreef:Geduld is een schone zaak en loont .( Dan blijkt de D7100 een tussenpaus te zijn)
Dat heb ik ook niet beweerd. Maar daarom kan je hem ook geen tussenpaus noemen. Het lijkt mij gewoon de opvolger van de D7000. Daar zijn de specs en de prijsstelling ook naar.Tom van Hell schreef:Volgens ingewijden is de d7100 zeker niet gepositioneerd in de markt als opvolger van de D300sPatrick schreef:Hoe bedoel je? Elke camera wordt wel weer een keer opgevolgd door een ander model... Deze wordt vast opgevolgd dor iets als een D7200. Ik zou daar niet op gaan wachten als je op zoek bent naar een camera als deze.Henri schreef:Geduld is een schone zaak en loont .( Dan blijkt de D7100 een tussenpaus te zijn)
Nu de D7100 is verbeterd op punten als AF en de afdichting vraag ik me wel af wat een D400 behalve een grotere buffer en een grotere body meer te bieden zou moeten hebben dan een D7100.Tom van Hell schreef:Volgens ingewijden is de d7100 zeker niet gepositioneerd in de markt als opvolger van de D300sPatrick schreef:Hoe bedoel je? Elke camera wordt wel weer een keer opgevolgd door een ander model... Deze wordt vast opgevolgd dor iets als een D7200. Ik zou daar niet op gaan wachten als je op zoek bent naar een camera als deze.Henri schreef:Geduld is een schone zaak en loont .( Dan blijkt de D7100 een tussenpaus te zijn)
Dat beschermkapje zit er inderdaad niet meer bij.roald71 schreef:Zat op YouTube een filmpje over de d 7100 te kijken van froknows . Maar het standaard screen beschermcapje van nikon schijnt volgens hem niet meer bij deze camera te zitten.Voor de rest eens de test resultaten afwachten en eens kijken wat het word.Momenteel staat de D800 boven aan om aangeschaft te gaan worden maar daar kan je 2 D7100 voor kopen . Dus nog heel even wachten.
Dat zijn we allemaal niet hoor. Ook naar mij luisteren ze niet.Bob42 schreef:Ik vraag me dan ook af of er nog wel een D400 komt. Maar ik ben geen "ingewijde"