Leuke tip?
Leuke tip?
Een vriendin nodigde me uit om mee te gaan naar een fotografiebeurs in Utrecht komende november. Het zag er interessant uit, dus ik ga in elk geval. Misschien zijn er nog forum collega's geïnteresseerd, dus bij deze plaats ik de link naar de website. Wie weet, komen we elkaar daar nog tegen?
www.zoomexperience.nl
Inschrijven via internet: twee kaarten voor de prijs van 1. Als je echter 4 kaarten besteld, moet je er drie betalen. Daar moet je even iets op verzinnen...
www.zoomexperience.nl
Inschrijven via internet: twee kaarten voor de prijs van 1. Als je echter 4 kaarten besteld, moet je er drie betalen. Daar moet je even iets op verzinnen...
- Cees
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Ha, de uitgestelde versie. Als je even de zoekfunctie gebruikt, zul je zien dat afgelopen voorjaar deze beurs al gehouden zou zijn, is toen op het allerlaatst afgeblazen.
Over sponsoren; Zoom lijkt wel een link met C te hebben.....
Groet, Cees
Over sponsoren; Zoom lijkt wel een link met C te hebben.....

Groet, Cees

Groet, Cees
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Lijkt ? Het tijdschrift 1x gekocht, daar wordt je niet vrolijk van.chip54 schreef: Over sponsoren; Zoom lijkt wel een link met C te hebben.....![]()
Groet, Cees
Het komt terug in artikelen, advertentie's (3 tegenover 1 van Nikon) en zelfs in de advertenties van enkele bekende fotozaken.
Maar om verder ontopic te gaan, ik vraag me af of we echt iets aan deze beurs zullen hebben, of dat het meer 1 groot promo circus zal zijn van de aanwezige merken. Ik ben bang voor het laatste.
- Hans Braakhuis
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
bijna paparazzi,
renkum ligt in de provincie Gelderland en tussen Oosterbeek en Wageningen hoog
www.renkum.nl
let op het gemeente huis van renkum staat in oosterbeek
klein detail maar niet onbelangrijk
renkum ligt in de provincie Gelderland en tussen Oosterbeek en Wageningen hoog
www.renkum.nl
let op het gemeente huis van renkum staat in oosterbeek