Eerste probeersel voor presentatie !

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Willem Focus
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: **
Foto's bewerken toestaan: Ja

Eerste probeersel voor presentatie !

Bericht door Willem Focus » ma feb 25 2013 10:08 pm

Ok,

Na een kleine anderhalf jaar zonder 1 foto te maken (door fikse gezondheidsklachten was de hobby flink in het slob geraakt) wil ik proberen het weer een beetje nieuw leven in te blazen. Helaas ben ik veel vergeten en moet weer hier op het forum weer vanaf scratch beginnen. Dus hoop op een beetje clementie als het een en ander niet meteen lukt.

Ben met vrouwtje lekker 5 daagjes naar Londen geweest en weer wat geknipt. Hier dus nu een eerste probeersel om weer iets te plaatsen. Het gaat me ook nu niet meteen om de reacties op de foto maar meer of het plaatsen van foto's wil lukken. Maar ik lees natuurlijk graag wat jullie ervan vinden natuurlijk.

Afbeelding

Schiet maar raak.

Groeten.....Willem :wink2:
Nikon Z8 en mooi glaswerk van datzelfde merk

Peter
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Re: Eerste probeersel voor presentatie !

Bericht door Peter » ma feb 25 2013 10:14 pm

het plaatsen is gelukt :-)

Goed dat je de hobby weer op kunt pakken.
De foto heeft een hoog ansicht kaart gehalte , ik vind de foto fraai, mooi gezien door die bomen . Voor mijn gevoel staat die plaat ietwat scheef

Londen is een fraaie plek, laat gerust meer zien zou ik zeggen

jettiny
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***
Contacteer:

Bericht door jettiny » ma feb 25 2013 10:22 pm

Allereerst, fijn dat je je hobby weer kunt oppakken, en ik wens je een goede gezondheid toe.

Het plaatsen van de foto is gelukt.
Ik krijg een beetje de neiging om wat takken opzij te duwen, ik had graag wat meer van het gebouw gezien.
De situatie ter plekke ken ik niet, dus wellicht kon je niet anders.
Londen staat ook op mijn wensenlijstje, lijkt me een geweldige stad, maar ik hoor ook dat het erg duur is daar.

Succes met het oppakken van je mooie hobby, de fotografie :wink2:
Vrgr
Tiny

Tamas

Bericht door Tamas » wo feb 27 2013 9:22 pm

schitterde foto...niet alleen de compositie maar ook de nabewerking....is passend, elegant en mooi....
goed dat je de camera weer hebt gevonden......zijn dat vogels of vliegtuigen in de lucht...maakt het beeld
well spannend...

Willem Focus
Clublid
Clublid

Bericht door Willem Focus » wo feb 27 2013 9:47 pm

Hoi,

Dank je voor het compliment. Het zijn vogels trouwens. Maar dat zag ik thuis pas hoor, want het is een uitsnede die ik thuis gedaan heb.
Oorspronkelijk zit er wat meer water voor de takken, en er zat wat minder kleur in natuurlijk.

Groeten.....Willem

Willem Focus
Clublid
Clublid

Bericht door Willem Focus » zo mar 17 2013 11:28 pm

Willem Focus schreef:Ok,

Na een kleine anderhalf jaar zonder 1 foto te maken (door fikse gezondheidsklachten was de hobby flink in het slob geraakt) wil ik proberen het weer een beetje nieuw leven in te blazen. Helaas ben ik veel vergeten en moet weer hier op het forum weer vanaf scratch beginnen. Dus hoop op een beetje clementie als het een en ander niet meteen lukt.

Ben met vrouwtje lekker 5 daagjes naar Londen geweest en weer wat geknipt. Hier dus nu een eerste probeersel om weer iets te plaatsen. Het gaat me ook nu niet meteen om de reacties op de foto maar meer of het plaatsen van foto's wil lukken. Maar ik lees natuurlijk graag wat jullie ervan vinden natuurlijk.

https://lh3.googleusercontent.com/-4Z6x ... 438_01.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Schiet maar raak.

Willem Focus
Clublid
Clublid

Bericht door Willem Focus » zo mar 17 2013 11:29 pm

Willem Focus schreef:Ok,

Afbeelding

Schiet maar raak.

Ivan10
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Ivan10 » ma mar 18 2013 12:58 am

Mooie foto er is veel op te zien! 8)

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”