Kroontje
Benro statief
-
Kroontje
Re: Benro statief
Naar aanleiding van goede berichten en het netjes reageren van Berno zelf, heb ik besloten om er voor tegaan
Mijn dank voor de reacties.
Kroontje
Kroontje
- Robin
- Forumlid

- Foto's bewerken toestaan: Nee
Goede keus Mark,Kroontje schreef:Naar aanleiding van goede berichten en het netjes reageren van Berno zelf, heb ik besloten om er voor tegaanMijn dank voor de reacties.
Kroontje
Heb een keer een kijkje genomen tijdens een beurs, had toen de Gitzo al maar de nieuwere generatie Benro voelt betrouwbaar en degelijk aan.
Succes met de aanschaf, ben benieuwd naar jou bevindingen
Greetz... Robin
It's nice to be important, but it's more important to be nice.
It's nice to be important, but it's more important to be nice.
Heb voor het zwaardere werk een carbon uit de combo serie en voor het lichte werk een aluminium uit de travel angel serie, beide van Benro. Ben er zeer tevreden over.
-
Kroontje
Dank voor je reactie
Maar vind de Combo te laag voor mij. Maar ik ga zeker naar de Carbon statieven.
Over twee weken ga ik kijken op de beurs en ga nog even kijken bij een clublid bij mij in de buurt.
Groet Kroontje
PS: Welkom op het forum.
Over twee weken ga ik kijken op de beurs en ga nog even kijken bij een clublid bij mij in de buurt.
Groet Kroontje
PS: Welkom op het forum.
- Arthur Mol
- Forumlid

- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Van gebruikers van Benro kun je hier een hele serie reacties vinden:
http://www.amazon.com/s/ref=nb_sb_ss_i_ ... Caps%2C494" onclick="window.open(this.href);return false;
Zelf gebruik ik overigens tot volle tevredenheid een grote mansgrote Manfrotto.
http://www.amazon.com/s/ref=nb_sb_ss_i_ ... Caps%2C494" onclick="window.open(this.href);return false;
Zelf gebruik ik overigens tot volle tevredenheid een grote mansgrote Manfrotto.
-
Kroontje
Hallo
Bedankt voor je reactie.
Ik kan inderdaad veel lezen op internet. Ik kan ook op vergelijkings sites kijken, maar lees het toch liever van clubleden die dit merk ook zelf gebruiken;) betrouwbaar.
Maar ben er nu wel uit;) Kijk nu verder naat de produckten onderling van het merk Benro.
Kroontje
Bedankt voor je reactie.
Ik kan inderdaad veel lezen op internet. Ik kan ook op vergelijkings sites kijken, maar lees het toch liever van clubleden die dit merk ook zelf gebruiken;) betrouwbaar.
Maar ben er nu wel uit;) Kijk nu verder naat de produckten onderling van het merk Benro.
Kroontje
-
Kroontje
Statief binnen + een mooie kop erbij.
Daarnaast een PU 50 om deze aan te passen voor mijn Black Rapid.
Groet Kroontje
Daarnaast een PU 50 om deze aan te passen voor mijn Black Rapid.
Groet Kroontje