Lichtmeting oude manuele lenzen
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: **
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Re: Lichtmeting oude manuele lenzen
Beetje vreemd om een dergelijk oud topic weer aan te slingeren maar welke camera type's hebben de optie om "non cpu lens data" handmatig in het menu te zetten? Ik heb gezien dat een D700 het heeft en er zijn er nog een paar.
Still learning.....
- strangeartefact
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Ehm, d7000,d7100, d200, d300, d300s d700 d2x d3 d3x d3s d4 d800 d800e......(en vergeet er misschien nog, vast voldoende). Kon je dit nergens vinden zelf?
mvg, Peter
mvg, Peter
Bijna leeg hier....
-
Onlinegijs sandberg
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
Beste 2X,
Dat staat bij iedere Nikon kamera in het voortreffelijke handboek (ook in de PDF versie).
Voor courante kamera's kan je ervan uit gaan dat een Ai-nok de aanwezigheid van een dergelijke invoer-optie verraadt.
Groeten, Gijs
Dat staat bij iedere Nikon kamera in het voortreffelijke handboek (ook in de PDF versie).
Voor courante kamera's kan je ervan uit gaan dat een Ai-nok de aanwezigheid van een dergelijke invoer-optie verraadt.
Groeten, Gijs
Overigens ben ik van mening dat G-lenzen verboden moeten worden. (vrij naar Cato de oudere)
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: **
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Ik heb niet overal gezocht, maar vroeg het me gewoon af en mogenlijk waren er hier lezers die dit zo uit het hoofd wisten en het niet vervelend vonden om te reageren op een vraag.strangeartefact schreef:Kon je dit nergens vinden zelf?

Bedankt voor je antwoord in ieder geval.
Still learning.....
- strangeartefact
- Forumlid
- Contacteer:
Die waren er dus.2eX_trots schreef:Ik heb niet overal gezocht, maar vroeg het me gewoon af en mogenlijk waren er hier lezers die dit zo uit het hoofd wisten en het niet vervelend vonden om te reageren op een vraag.strangeartefact schreef:Kon je dit nergens vinden zelf?![]()
Bedankt voor je antwoord in ieder geval.
Bijna leeg hier....