Vlissingen vliegtuigshow 2012

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.
Plaats reactie
ellynr1

Vlissingen vliegtuigshow 2012

Bericht door ellynr1 » ma mar 25 2013 11:10 pm

Afbeelding

Arthur Wolff
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Re: Vlissingen vliegtuigshow 2012

Bericht door Arthur Wolff » di mar 26 2013 9:14 am

Leuke foto, ik denk dat het commentaar zal zijn dat deze plaat te klein is om te beoordelen.
Gr.
Arthur

Nikon D7100 met MB-D15 Grip
Nikkor AFS 17-55 f2.8 Sigma 70-200 F2.8 VII
Speedlights SB-400, 600 en 700
Ik ben ook te volgen op: Wolff-fotografie Twitter Instagram 500px

CaptainHook

Bericht door CaptainHook » di mar 26 2013 9:21 am

Als iemand een topic opent met "Vlissingen vliegtuigshow 2012" om te beoordelen, denk ik iets meer te zien dan één postzegeltje met vier vliegtuigies... :lol:

De opname had overal gemaakt kunnen zijn en ik heb het idee dat op een vliegtuigshow er méér vliegtuigen te zien zouden zijn... Toch?

ellynr1

Bericht door ellynr1 » di mar 26 2013 1:10 pm

Ja daar heb je gelijk in ,maar ik wist niet dat deze te zien waren als postzegels,en ik heb er een hele serie van.Dit was gewoon om te te zien dat ik deze kon plaatsen.Ga een ander programma kiezen en misschien ben ik gewoon niet goed met foto's maken.

Ik ga in Sept cursus volgen misschien dat er tegen die tijd wel iets bij zit,nu doe ik maar wat en heb er ook lol mee :lol:

Voormalig clublid

Bericht door Voormalig clublid » di mar 26 2013 1:35 pm

hier een tip van mij.

Probeer eens photobucket.com
Daar je foto's uploaden in jpeg, de grootte van je foto maakt niet uit.
Ze worden dan van zelf kleiner gemaakt en zijn dan gelijk op de goede maat om hier te plaatsen.
Ja, kijk maar eens bij de door mij geplaatste foto's.
Hier een URL: http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... 59&t=46646" onclick="window.open(this.href);return false; en kijk dan maar eens op tabblad 3, zie je foto's van mij.

ellynr1

Bericht door ellynr1 » di mar 26 2013 6:21 pm

Casanova dank je wel voor de tip,ga het straks gelijk uitproberen dank je wel :P

roald71
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door roald71 » di mar 26 2013 7:34 pm

Om deze vast te leggen was al moeilijk ivm afstand die dag tijdens rescu. Heb er zelf ook een paar van maar had wel een 300 mm lens nodig. Probeer wat casanova zei voor het plaatsen van je foto's en een ander onderwerp van die dag wat dichter bij was.

Hasselbox
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Hasselbox » di mar 26 2013 7:44 pm

CaptainHook schreef:Als iemand een topic opent met "Vlissingen vliegtuigshow 2012" om te beoordelen, denk ik iets meer te zien dan één postzegeltje met vier vliegtuigies... :lol:

De opname had overal gemaakt kunnen zijn en ik heb het idee dat op een vliegtuigshow er méér vliegtuigen te zien zouden zijn... Toch?
Daarom komen veel beginners hier. Om te leren. Toch?

CaptainHook

Bericht door CaptainHook » di mar 26 2013 7:58 pm

Hasselbox schreef:
CaptainHook schreef:Als iemand een topic opent met "Vlissingen vliegtuigshow 2012" om te beoordelen, denk ik iets meer te zien dan één postzegeltje met vier vliegtuigies... :lol:

Daarom komen veel beginners hier. Om te leren. Toch?
Het vliegtuigpostzegeltje werd geplaats in het topic fotobeoordelingen met een specifieke titel.
Daarop heb ik e.e.a. aan commentaar geplaatst, niks meer, niks minder.

Als iemands werk niet beoordeeld had moeten/mogen worden, had dat er waarschijnlijk wel bijgestaan... :lol:

De titel weersprak imho niet de geplaatse enkele summiere foto. En de foto op zich was imho te klein om verder beoordeeld te worden. Dus daaruit zou iemand iets kunnen leren... of niet... :wink:

Zoals al vaker gezegd, 'I like too' en 'plussies voor dit en dat' zijn er al veels te veel en volkomend nietszeggend c.q. niet ter zake doend. :(
Daar leer je niks van. Van inhoudelijke commentaren wel... :idea:

Plaats reactie

Terug naar “Fotobespreking”