Bij Lr klik je met rechts op een foto in develop. Daar selecteer je Edit in, daar staan alle pluginsPatrick schreef:Net geïnstalleerd. Maar ik zie niets in LightRoom...Hij gaf wel aan dat Lightroom zowel 32 als 64 bits gevonden werd. Had ik ze beide moeten selecteren of zo?
Alle NIK software voor €149,-
- Robin
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: Alle NIK software voor €149,-
Greetz... Robin
It's nice to be important, but it's more important to be nice.
It's nice to be important, but it's more important to be nice.
- hans1956
- Regiocoördinator
- Ervaringsniveau: *****
Ik heb het verhaal ook binnen gehaald en geïnstalleerd. Werkt prima zowel Lr als in Ps Elements 10. Nu weer een reden om vaak achter de PC te kruipen om een en ander te proberen :mrgreen: 

- Patrick
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Ok. Gevonden. Ik had ze meer geïntegreerd verwacht. Ik heb Efex ooit gehad in Capture NX. Daar was het echt onderdeel van de applicatie. Niet zo vreemd natuurlijk; Capture NX is ook gemaakt door Nik.Robin schreef:Bij Lr klik je met rechts op een foto in develop. Daar selecteer je Edit in, daar staan alle pluginsPatrick schreef:Net geïnstalleerd. Maar ik zie niets in LightRoom...Hij gaf wel aan dat Lightroom zowel 32 als 64 bits gevonden werd. Had ik ze beide moeten selecteren of zo?
Dank!
Gaat lekker hier
Binnenkort moeten we dat toch terug gaan zien in de foto's hier.
Misschien een nieuwe map: PLUG-IN Foto Beoordeling

- hans1956
- Regiocoördinator
Strak plan :mrgreen:Kroontje schreef:Gaat lekker hierBinnenkort moeten we dat toch terug gaan zien in de foto's hier.
- Patrick
- Clublid
- Contacteer:
Begin met een apart draadje of zo... Een aparte afdeling klinkt wat overdreven!
Ondertussen Silver Efex maar eens over wat foto's aan het halen. Daar kom je toch een stuk verder mee dan met puur Lightroom. Althans, je komt sneller tot bepaalde resultaten.
Even een vraag. Hoe integreer ik de beide sharepings in mijn Lightroom workflow?

Ondertussen Silver Efex maar eens over wat foto's aan het halen. Daar kom je toch een stuk verder mee dan met puur Lightroom. Althans, je komt sneller tot bepaalde resultaten.
Even een vraag. Hoe integreer ik de beide sharepings in mijn Lightroom workflow?
Heb ook wel zin in het pakket, maar ben nogal van de ouwe stempel en gewend aan iets fysieks in handen : als ik het goed begrijp , krijg je na betaling dus gewoon een download? Kun je dat dan meerdere malen installeren?
http://marcels.webklik.nl/page/homepage" onclick="window.open(this.href);return false;
- ReneG
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Enige waar ik van baal is dat ik nu met een LR only versie zit die niet integreert met Photoshop (gelukkig wel met Capture NX2). Ik hoop dat ze ook nog een upgrade pad beschikbaar stellen voor bestaande klanten (al is de bundel nu zo goedkoop dat het niet eens zo'n probleem zou zijn).
PS: Het schijnt dat bestaande gebruikers een upgrade krijgen per mail, al schijnt het ook dat als je niet hebt toegestaan reclame te ontvangen ze je die link niet mogen sturen... hoe dan ook, ik heb hun support even gemaild. Ik ben benieuwd.
PS: Het schijnt dat bestaande gebruikers een upgrade krijgen per mail, al schijnt het ook dat als je niet hebt toegestaan reclame te ontvangen ze je die link niet mogen sturen... hoe dan ook, ik heb hun support even gemaild. Ik ben benieuwd.

Spul waarmee je foto's maakt...
- Sharkey
- Forumlid
- Contacteer:
NikSoftwareLessons heeft zojuist verschillende video's over de diverse pakketten (weer?) op YouTube gezet.
http://www.youtube.com/user/NikSoftware ... ubs_digest
http://www.youtube.com/user/NikSoftware ... ubs_digest
Arjan ( avi-foto.nl & Flickr[/size] )
"Je maakt, theoretisch, één of twee grootse foto's per jaar ... hoogtepunten ..." - Paul Huf
"Je maakt, theoretisch, één of twee grootse foto's per jaar ... hoogtepunten ..." - Paul Huf
- JaapV
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
Erg mooi! Via PayPal € 101,58 met kortingscode "morethanwords15".
Hoe ik Nik Silver Efex zo practisch mogelijk met Capture NX2 kan gebruiken weet ik eigenlijk nog niet.
Ik had al eens PSE gekocht. Ik converteer mijn NEF naar TIFF in Capture NX2. Vervolgens open ik dat in PSE. Dan kan ik in PSE de plugin openen en aan de slag.
Is er nog een makkelijker manier? Valiant had het over een stand-alone versie...
Hoe ik Nik Silver Efex zo practisch mogelijk met Capture NX2 kan gebruiken weet ik eigenlijk nog niet.
Ik had al eens PSE gekocht. Ik converteer mijn NEF naar TIFF in Capture NX2. Vervolgens open ik dat in PSE. Dan kan ik in PSE de plugin openen en aan de slag.
Is er nog een makkelijker manier? Valiant had het over een stand-alone versie...
Groet, Jaap
Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952
Galaxy S9+, D800, Nikkor glas, diverse gadgets * flickr fotootjes
Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952
Galaxy S9+, D800, Nikkor glas, diverse gadgets * flickr fotootjes
'fysiek in handen'? Maar software is toch nooit iets fysieks? Het is altijd maar een stuk code wat ergens runt.Mas schreef:Heb ook wel zin in het pakket, maar ben nogal van de ouwe stempel en gewend aan iets fysieks in handen : als ik het goed begrijp , krijg je na betaling dus gewoon een download? Kun je dat dan meerdere malen installeren?
Dus of dat bestand zich nou op je harddisk, op een CD/DVDtje, in the cloud, op een remote server, of whatever bevindt, het blijft een stukkie software
Je krijgt idd een downloadlink en als je het installatieprogramma runt op je computer, dan 'ziet' 'ie wat er al aanwezig is en installeert dientengevolge de juiste versies. Je selecteert alleen nog de taalversie, that's all.
-
- Forumlid
Ik snap MAS wel, hij heeft er hetzelfde gevoel bij als ik, liever een schijfje dan een download. Dan heb je zelf de regie. Als die knuppels het van internet halen en je moet herinstalleren ben je in de aap gelogeerd.CaptainHook schreef:'fysiek in handen'? Maar software is toch nooit iets fysieks? Het is altijd maar een stuk code wat ergens runt.Mas schreef:Heb ook wel zin in het pakket, maar ben nogal van de ouwe stempel en gewend aan iets fysieks in handen : als ik het goed begrijp , krijg je na betaling dus gewoon een download? Kun je dat dan meerdere malen installeren?
Dus of dat bestand zich nou op je harddisk, op een CD/DVDtje, in the cloud, op een remote server, of whatever bevindt, het blijft een stukkie software
Je krijgt idd een downloadlink en als je het installatieprogramma runt op je computer, dan 'ziet' 'ie wat er al aanwezig is en installeert dientengevolge de juiste versies. Je selecteert alleen nog de taalversie, that's all.
He?D. Haaksma schreef: ...
Ik snap MAS wel, hij heeft er hetzelfde gevoel bij als ik, liever een schijfje dan een download. Dan heb je zelf de regie. Als die knuppels het van internet halen en je moet herinstalleren ben je in de aap gelogeerd.
Eenmaal gedownload staat het toch op JOUW schijf? Dan mogen ze het wat mij betreft van het interpret halen hoor... dat maakt dan toch niks meer uit?
Of het nou lokaal op een harddisk, een USB stick, een backup device, een CD, een DVD, desnoods een kleistenen tablet met binaire code, staat.

Als het bestand zich eenmaal binnen mijn muren bevind, heb ik daar de regie over. (alhoewel, software licensing gebeurt vaak online, dus helemaal waar is dat ook niet...)
Ah, dit snap ik : dacht dat je bij toekomstig installeren (of op een andere pc ofzo) opnieuw zou moeten downloaden .. bedankt !CaptainHook schreef:He?D. Haaksma schreef: ...
Ik snap MAS wel, hij heeft er hetzelfde gevoel bij als ik, liever een schijfje dan een download. Dan heb je zelf de regie. Als die knuppels het van internet halen en je moet herinstalleren ben je in de aap gelogeerd.
Eenmaal gedownload staat het toch op JOUW schijf? Dan mogen ze het wat mij betreft van het interpret halen hoor... dat maakt dan toch niks meer uit?
Of het nou lokaal op een harddisk, een USB stick, een backup device, een CD, een DVD, desnoods een kleistenen tablet met binaire code, staat.
Als het bestand zich eenmaal binnen mijn muren bevind, heb ik daar de regie over. (alhoewel, software licensing gebeurt vaak online, dus helemaal waar is dat ook niet...)

http://marcels.webklik.nl/page/homepage" onclick="window.open(this.href);return false;