Ollimania

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Essebes
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Ollimania

Bericht door Essebes » vr mar 29 2013 12:24 pm

Rotterdammers kan het bijna niet ontgaan zijn: gisteren startte de verkoop van de pluchen olifant Olli, de hoofdpersoon in de reclamecampagne van Feyenoord en Blijdorp. Dat leverde veel bezoek op voor Blijdorp van Feyenoordfans die gratis naar binnen mochten om zo'n olifant te bemachtigen. Daarmee steunden ze meteen Diergaarde Blijdorp, de reden waarom ik in de rij stond. Wij hebben er twee gekocht: één voor onszelf en eentje voor een vriend. In de wachtrij heb ik nog wat foto's gemaakt (je moet toch wat doen in die kou, 1 uur lang, naast praatjes maken met mede-wachtenden). Hier het resultaat. Wat vinden jullie ervan?

1. Jong en oud
Afbeelding

2. Alle gezichten dezelfde kant op
Afbeelding
J'ai beaucoup de rêves dans mes bagages

PanzerFaustNL
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Re: Ollimania

Bericht door PanzerFaustNL » za mar 30 2013 10:29 am

Wat ik mis, is het verhaal, nu zijn het losse snapshots. Door een stuk of 5 chronologisch gekozen foto's te nemen met het logische eindresultaat dan maak je iets wat leuk is om naar te kijken. Nu voel ik er niets bij.
Nikon Nikkormat + glas, D7100, D300, D3100, F90X, F80, F65

favoriete combinatie D7100 + 35mm f/1.8

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”