Bedekt door mist
- Sharkey
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Bedekt door mist
Bedekt door Mist (Covered by Fog)

Arjan ( avi-foto.nl & Flickr[/size] )
"Je maakt, theoretisch, één of twee grootse foto's per jaar ... hoogtepunten ..." - Paul Huf
"Je maakt, theoretisch, één of twee grootse foto's per jaar ... hoogtepunten ..." - Paul Huf
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
Re: Bedekt door mist
Mooie foto, vooral de sfeer is prachtig.
Jammer dat de boom er niet helemaal op staat.
Jammer dat de boom er niet helemaal op staat.
- strangeartefact
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Sfeervolle foto, geeft het goed weer. Dat de boom er niet helemaal opstaat doet geen afbreuk aan de foto kadert hem juist wel fijn af in mijn ogen.
Maar ja das weer persoonlijke smaak natuurlijk.
peter
Maar ja das weer persoonlijke smaak natuurlijk.
peter
Bijna leeg hier....
- Fifty3
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Geslaagde foto, zeker met het hert links in de achtergrond als mijn ogen me niet bedriegen, de omzetting naar zw/w geeft nog wat extra kracht..
Fujifilm X-T1 en XF 18-135 en XF 60mm Macro
Fujifilm X-T10 en XF 35mm 1.4
Feisol Classic Large Tripod CT-3471 Rapid
Fujifilm X-T10 en XF 35mm 1.4
Feisol Classic Large Tripod CT-3471 Rapid
- Wiljo
- Forumlid
- Contacteer:
Mooie foto met fijn detail (takken/hert).
http://www.flickr.com/wjvanessen" onclick="window.open(this.href);return false; | http://www.linkedin.com/in/wiljovanessen" onclick="window.open(this.href);return false; | http://www.twitter.com/wiljovanessen" onclick="window.open(this.href);return false; | http://www.bredenoord.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- JaapV
- Clublid
- Contacteer:
Chapeau!!
Groet, Jaap
Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952
Galaxy S9+, D800, Nikkor glas, diverse gadgets * flickr fotootjes
Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952
Galaxy S9+, D800, Nikkor glas, diverse gadgets * flickr fotootjes
- Sharkey
- Forumlid
- Contacteer:
Bedankt voor de reacties 
Was inderdaad een toevals treffer. Was bezig de boom uit te lijnen en opeens was dat hert daar!
Op zich al een groot geluk, daarbij ook nog een geluk dat hij zijn gewei nog had, over het algemeen verliezen ze die rond maart.
Heb tijdens de wintersportvakantie in Duitsland verschillende malen in het bos rondgelopen rond zons- opkomst en ondergang en heel veel herten sporen in de sneeuw gezien, maar dit was de enige die ik live "gezien" heb.
De hele week helaas maar één dag met zon gehad, de laatste dag. De rest van de dagen altijd volle bewolking en 80% van de tijd mist... was wel weer perfect voor de sneeuw condities.

Was inderdaad een toevals treffer. Was bezig de boom uit te lijnen en opeens was dat hert daar!
Op zich al een groot geluk, daarbij ook nog een geluk dat hij zijn gewei nog had, over het algemeen verliezen ze die rond maart.
Heb tijdens de wintersportvakantie in Duitsland verschillende malen in het bos rondgelopen rond zons- opkomst en ondergang en heel veel herten sporen in de sneeuw gezien, maar dit was de enige die ik live "gezien" heb.
De hele week helaas maar één dag met zon gehad, de laatste dag. De rest van de dagen altijd volle bewolking en 80% van de tijd mist... was wel weer perfect voor de sneeuw condities.
Arjan ( avi-foto.nl & Flickr[/size] )
- Nikonsmurf
- Forumlid
- Contacteer:
Hele mooie foto, mooi scherp.
Ben zelf nooit zo liefhebber van kaders, maar dat is smaak.
Ben zelf nooit zo liefhebber van kaders, maar dat is smaak.
Als je nooit liegt hoef je ook niet na te denken.
- Thor
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Wow, deze kan ik zeker smaken, ondanks de kou, die hij uitstraalt! Mooi in een lijst aan de muur er mee! 

met de groeten uit Lelystad
Nikon D300s Nikkor 16-85 / 18-200 / 70-300 Samyang 85:1.4 Nikon SB600 D70/D60/P600/S3500 & FZ1000
Nikon D300s Nikkor 16-85 / 18-200 / 70-300 Samyang 85:1.4 Nikon SB600 D70/D60/P600/S3500 & FZ1000