CSI workshop in de Media Markt Bergen op Zoom met o.a. D40

Discussies over fotografie met de D40, D40x, D50, D60, D3x00 serie en D5x00 serie
vanson

CSI workshop in de Media Markt Bergen op Zoom met o.a. D40

Bericht door vanson » wo sep 12 2007 9:17 am

Het zal velen van jullie niet ontgaan zijn dat er in de televisieserie CSI veelvuldig gebruik gemaakt wordt van Nikon camera's, zowel de Coolpix serie als enkele D-SLR camera's.

Nikon Nederland speelt op een hele leuke manier in op deze wijze van sponsoring door een workshop Crime Scene foto's te geven. Deze zal op vrijdag 14 september plaatsvinden in de Media Markt te Bergen op Zoom, van 11.00 tot 17.00 uur.

De nadruk zal liggen op de D40, maar ik kan me niet voorstellen dat meegebrachte Coolpixjes niet een uiterst serieuze CSI behandeling kunnen krijgen...

Bij aankoop van een D40 krijg je deze actieweek ook nog een gratis CSI DVD-box (seizoen 4)

paparazzi

Bericht door paparazzi » wo sep 12 2007 9:36 am

Hee, wat leuk!

Wat is precies de bedoeling? Krijgen bezoekers de gelegenheid om 'n in scene gezette crime scene te fotograferen? In dat geval ben ik met 'n D200 present!

paparazzi

Bericht door paparazzi » wo sep 12 2007 9:38 am

Waar adverteren ze dat soort acties eigenlijk? Was toevallig maandag nog bij de mediamarkt maar heb er geen enkele aankondiging van gezien. Ook geen Nikon nieuwsbrief hierover ontvangen, ook al heb ik mij op de Nikonsite aangemeld.

vanson

Bericht door vanson » wo sep 12 2007 9:51 am

paparazzi schreef:Hee, wat leuk!

Wat is precies de bedoeling? Krijgen bezoekers de gelegenheid om 'n in scene gezette crime scene te fotograferen? In dat geval ben ik met 'n D200 present!
Dat zou goed kunnen!

vanson

Bericht door vanson » wo sep 12 2007 9:55 am

paparazzi schreef:Waar adverteren ze dat soort acties eigenlijk? Was toevallig maandag nog bij de mediamarkt maar heb er geen enkele aankondiging van gezien. Ook geen Nikon nieuwsbrief hierover ontvangen, ook al heb ik mij op de Nikonsite aangemeld.
Deze actie is geadverteerd via de (lokale) aanbiedingenkrant van Media Markt Bergen op Zoom, en wordt ook in de winkel geadverteerd.

rvdb

Bericht door rvdb » wo sep 12 2007 10:02 am

Het gaat alleen net te snel soms om te zien welke dSLR ze gebruiken. Afgelopen maandag was het een D50???

vanson

Bericht door vanson » wo sep 12 2007 10:15 am

rvdb schreef:Het gaat alleen net te snel soms om te zien welke dSLR ze gebruiken. Afgelopen maandag was het een D50???
Ik heb het hele scala aan instap-DSLR camera's en Coolpixjes al langs zien komen, van een S500 tot een D40 met een macro ringflits.

Dit soort productplacement is best grappig. Gisteren viel het me op dat in Spiderman 3 een Canon EOS 400D wordt gebruikt. Gemiste kans voor Sony, wiens filmtak de Spiderman films heeft geproduceerd...

rvdb

Bericht door rvdb » wo sep 12 2007 11:22 am

Leuk die TV series allemaal. Veel Apple zie je ook voorbij komen. Staat natuurlijk mooi(er) in beeld :D

Polling

Bericht door Polling » wo sep 12 2007 1:08 pm

Precies. En als decorstukken zijn Apples heel bruikbaar. ;-)

RVK
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door RVK » wo sep 12 2007 1:40 pm

Neem maar aan dat Nikon daar dik voor moet betalen en dat het niets te maken heeft met een bewuste keuze voor een bepaald merk. Als er niet betaald zou worden dan was het merk wel afgeplakt en niet zoveel zichtbaar in beeld.

RVK
Luiheid is feitelijk alvast uitrusten voor eventuele toekomstige inspanning

https://robvankralingen.fotoport.nl/

Skippy
Moderator
Moderator
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Skippy » wo sep 12 2007 1:47 pm

Leuk! Ben CSI Miami-fan.

Ik kijk trouwens ook met een "foto" blik naar deze serie. De belichting en het gebruik van scherptediepte zijn heel fraai.

En ook fraai is mijn favoriete CSI-actrice Calleigh :wink:

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Skippy op wo sep 12 2007 3:13 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

rvdb

Bericht door rvdb » wo sep 12 2007 3:00 pm

Polling schreef:Precies. En als decorstukken zijn Apples heel bruikbaar. ;-)
:P

paparazzi

Bericht door paparazzi » vr sep 14 2007 11:00 pm

Afbeelding

vanson

Bericht door vanson » vr sep 14 2007 11:11 pm

leuke foto !
kan niet wachten op het stukje in de krant...

Onno
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Onno » vr sep 14 2007 11:12 pm

RVK schreef:Neem maar aan dat Nikon daar dik voor moet betalen en dat het niets te maken heeft met een bewuste keuze voor een bepaald merk. Als er niet betaald zou worden dan was het merk wel afgeplakt en niet zoveel zichtbaar in beeld.
Precies. Product placement heet dat. De macjes idem.

Plaats reactie

Terug naar “D40(x), D50, D60, D3x00, D5x00”