Een daarvan is mislukt

Hoe zou het er binnen uitzienReplay schreef:Ik vind het wel grappig. Normaal wordt er gezegd: "De horizon staat scheef" ,"het zou mooier zijn als de foto recht genomen zou zijn" of "je onderwerp staat schuin". Maar wat je hier ook doet, het staat altijd scheef.![]()
Groeten Roel.
leuke objecten, je hebt links nog wel enige referentie qua rechtheid, net wat Replay zegt speel met de lijnen, en maak de foto (misschien uitsnede?) qua horizon wat mysterieuzermarcel.b schreef:Hoe zou het er binnen uitzienReplay schreef:Ik vind het wel grappig. Normaal wordt er gezegd: "De horizon staat scheef" ,"het zou mooier zijn als de foto recht genomen zou zijn" of "je onderwerp staat schuin". Maar wat je hier ook doet, het staat altijd scheef.![]()
Groeten Roel.wil het niet weten.......
Ben je al eens binnen geweest in die demowoning? (Kubuswoning)EdwinKort schreef:Met recht scheefwonen.
neem aan dat de vloeren binnen gewoon recht zijn, dus dat je er gewoon in kunt wonen. Hebben ooit in de Kubuswoningen in rotterdam willen gaan wonen, maar daar moest je dus echt alles op maat laten maken.
Het is volgens mij geen demowoning....wiebeterpstra schreef:Ben je al eens binnen geweest in die demowoning?EdwinKort schreef:Met recht scheefwonen.
neem aan dat de vloeren binnen gewoon recht zijn, dus dat je er gewoon in kunt wonen. Hebben ooit in de Kubuswoningen in rotterdam willen gaan wonen, maar daar moest je dus echt alles op maat laten maken.
Volgens mij zitten er grote deels al inbouw kasten in, en als je het al koopt krijg je vast het meubilair gratis aangezien dit wellicht maatwerk is
Geloof niet dat Nederlandse wetgeving toelaat om scheve vloeren te plaatsen