Bressoux, Luik

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.
Plaats reactie
Solitary™

Bressoux, Luik

Bericht door Solitary™ » ma apr 08 2013 7:59 pm

Ben de laatste tijd weer veel bezig met zwart/wit fotografie. Terug naar de basis, eigenlijk. Op pad met een 50 millimetertje op FX en kijken of ik de looks van de Kodak Tri-X 400 weer terug kan krijgen. Digitaal, dat dan weer wel (wil niet meer in de doka staan).

Deze foto is gemaakt in Bressoux, een suburb van Luik. Ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden?

Afbeelding

Cees
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Re: Bressoux, Luik

Bericht door Cees » ma apr 08 2013 8:25 pm

Prachtig, typisch Wallonië. Natuurlijk is dit een vooroordeel, maar de naargeestigheid van een natte en bijna lege parkeerplaats.
Eén van de twee auto's ook nog eens met een lekke band. Ik vind het prachtig, juist in zwart/wit.
Groet, Cees

Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning

Genster
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Genster » ma apr 08 2013 8:27 pm

Een prachtige foto Jan :)

Solitary™

Bericht door Solitary™ » ma apr 08 2013 8:31 pm

chip54 schreef:Prachtig, typisch Wallonië. Natuurlijk is dit een vooroordeel, maar de naargeestigheid van een natte en bijna lege parkeerplaats.
Eén van de twee auto's ook nog eens met een lekke band. Ik vind het prachtig, juist in zwart/wit.
Grappig dat je nu juist die platte band opvalt. Is inderdaad een leuk detail..:-)

jac49
Forumlid
Forumlid

Bericht door jac49 » wo apr 10 2013 6:29 pm

Een heel aansprekende foto zo zie ik ze graag .
Je ziet vaak wel iets honderd keer-duizend keer,voor je het de allereerste keer werkelijk ziet.

Plaats reactie

Terug naar “Fotobespreking”