kan iemand mij vertellen hoe je bij een sb600 het vermogen kunt instellen als je hem manueel draadloos wilt gebruiken ?
als je hem op m zet kan je het vermogen wel regelen en je kunt dan naar instellingen om hem op draadloos te zetten maar hoe kom je dan terug naar m mode?
dit lukt alleen met een reset maar dan ben ik weer de draadloze instelling kwijt.
bedankt alvast
vraagje sb600 draadloos
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
vraagje sb600 draadloos
niet kijken maar zien.
- plincky
- Forumlid
- Contacteer:
Re: vraagje sb600 draadloos
als ik het goed begrijp stuur je hem aan met de camera? maar met welk toestel? als je camera een comandermode heeft kan je de instellingen in je camera doen.
- Hans Braakhuis
- Forumlid
- Contacteer:
http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... 84#p334407" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
de camera is een d300 nikon uiteraard. ik wist niet dat je de flitssterkte met de camera kan instellen op de m mode.
ik ben de instellingen ervoor wel tegen gekomen in het menu. ik dacht dat dit voor de flitser in de camera was of alleen in ttl mode werkt.
ik ga het uit testen
bedankt alvast
ik ben de instellingen ervoor wel tegen gekomen in het menu. ik dacht dat dit voor de flitser in de camera was of alleen in ttl mode werkt.
ik ga het uit testen
bedankt alvast
niet kijken maar zien.