Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Ik ben afgelopen zaterdag met een aantal leden van het Light Catch fotoforum naar Enkhuizen geweest voor een fotoshoot. Ik heb zoals van ouds op film gefotografeerd. Mijn films zijn inmiddels ontwikkeld en ik heb mijn serie van het Zuiderzeemuseum klaar. Het was lastig om daar niet de standaardplaatjes te schieten. In dit album staat mijn fotoserie van het Zuiderzeemuseum, de serie van Enkhuizen volgt nog.
Ik heb even gewacht met reageren omdat ik wist dat ik er zaterdag zelf ook zou zijn. Voor de eerste keer. Een veel leuker museum dan ik had verwacht. Ik vond vorig jaar het Open Lucht Museum namelijk helemaal niet leuk.
Leuk dat je weer zo'n eigen draai weet te geven aan zo'n serie. De foto's zijn weer eens compleet anders dan mijn serie van zaterdag.
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot